حذف تصویر از پست آلبومی، قابلیت تازه اینستاگرام

به گزارش وبلاگ بهابادی، اینستاگرام در حال آزمایش قابلیت حذف یکی از تصاویر پست های آلبومی است.

حذف تصویر از پست آلبومی، قابلیت تازه اینستاگرام

به گزارش وبلاگ بهابادی به نقل از انگجت؛ از سال 2017 اینستاگرام به کاربران اجازه داده تا حداکثر 10 عکس و ویدئو را در یک پست قرار داده و منتشر نمایند. اما به تازگی، این شرکت راهی برای حذف یک تصویر یا ویدئو از پست را به این پلتفرم اضافه نموده است. آدام موسری، رئیس اینستاگرام، شرح داد که این ویژگی تازه چگونه کار می نماید.

براساس گزارش ها، کاربران می توانند با ضربه زدن روی نماد سه نقطه و سپس دکمه ویرایش، پست ها را ویرایش نمایند.پس از آن می توان روی تصویر یا ویدئو که می خواهند ضربه زده و سپس آن را حذف نمایند. به گفته موسری، این ویژگی در حال حاضر تنها در iOS در دسترس است و به زودی برای اندروید نیز عرضه می گردد. او بعلاوه اعتراف کرد که این قابلیت باید زودتر به اینستاگرام اضافه می شد.

کاربران آمریکا به چند ویژگی تازه دیگری نیز دسترسی دارند. یکی از این ویژگی ها Rage Shake نام دارد و دقیقاً همان چیزی است که به نظر می رسد. اگر کاربری در استفاده از اینستاگرام با مشکل رو به رو شده، می تواند با تکان دادن گوشی خودش مسائل برنامه را گزارش کند. موسری در این رابطه گفت که این ویژگی تازه به مدیران اینستاگرام یاری می نماید تا اشکالات خاصی را که باید رفع گردد را اولویت بندی نمایند.

بیشتر بخوانید

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "حذف تصویر از پست آلبومی، قابلیت تازه اینستاگرام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حذف تصویر از پست آلبومی، قابلیت تازه اینستاگرام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید