تذکر سازمان زیباسازی تهران به مهران مدیری و محمدحسین مهدویان درباره تبلیغ دو فیلم
به گزارش وبلاگ بهابادی، سازمان زیباسازی شهرتهران ضمن غیرواقعی دانستن تبلیغات غیرمتعارف دو سریال شبکه خانگی در فضای شهری مرکز، به سازندگان این سریال ها تذکر داد.
به گزارش وبلاگ بهابادی به نقل از به اداره ارتباطات و بین الملل سازمان زیباسازی شهرتهران؛ در چند روز اخیر دو تبلیغ ساختگی برای سریال های شبکه نمایش خانگی با موضوع تبلیغات محیطی در فضای مجازی حاشیه ساز شده است.
تبلیغ سریال پدر گواردیولا با بیلبوردی از مهران مدیری که خون از صورتش در حال سرازیری است و دیگری تبلیغ سریال زخم کاری با طرح ماکتی از یک چاقوی خون آلود در حاشیه بزرگراه.
بر همین اساس، سازمان زیباسازی با اعلام اینکه هر دو مورد ساختگی است و وجود خارجی ندارد، به عوامل سریال های مذکور تذکر داده که برای تبلیغات فضای مجازی از تبلیغات شهری ساختگی و غیرواقعی استفاده نکنند.
منبع: همشهری آنلاین
تاریخ انتشار: 7 شهریور 1402
آخرین بروزرسانی: 7 شهریور 1402
گردآورنده: behabadi.anvarblog.ir
شناسه مطلب: 19379
به "تذکر سازمان زیباسازی تهران به مهران مدیری و محمدحسین مهدویان درباره تبلیغ دو فیلم" امتیاز دهید
دیدگاه های مرتبط با "تذکر سازمان زیباسازی تهران به مهران مدیری و محمدحسین مهدویان درباره تبلیغ دو فیلم"
* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید