تدوین چرخه انتخاب آزادکاران اعزامی به مسابقات جهانی

به گزارش وبلاگ بهابادی، بعد از تعیین شدن ترکیب تیم ملی کشتی آزاد ایران برای حضور در بازی های المپیک 2021 توکیو، کادر فنی تیم ملی در حال آنالیز و تدوین نهایی فرایند انتخاب مسافران رقابتهای جهانی است.

تدوین چرخه انتخاب آزادکاران اعزامی به مسابقات جهانی

البته فرایند انتخاب آزادکاران اعزامی به رقابتهای جهانی 2021 نروژ از مدتها قبل و بعد از برگزاری رقابت های جام تختی شروع شده، اما این چرخه همچنان ادامه دارد.

غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان هم چندی پیش گفت با توجه به اینکه مسابقات جهانی کمتر از 2 ماه بعد از المپیک برگزار می گردد، کادر فنی کار خود را با در نظر گرفتن نتایج جام تختی شروع نموده و این فرایند همچنان با اعزام آزادکاران به تورنمنت های بین المللی پیش رو ادامه خواهد داشت.

گویا کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد قرار است در چند روز آینده نحوه اجرای چرخه انتخاب نفرات اعزامی به رقابت های جهانی را به صورت مکتوب و به وسیله سایت فدراسیون کشتی اعلام کند تا همچون چرخه انتخابی المپیک، اقدامات مشابهی برای تشکیل تیم اعزامی به مسابقات جهانی اجرا گردد.

البته یکی از نکات قابل توجه در این فرایند، شانس بالای حضور ملی پوشان المپیکی در رقابتهای جهانی است، به طوری که کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد اعلام نموده با توجه به محدودیت زمانی تا رقابت های جهانی و بعلاوه اهمیت و سطح بالای بازی های المپیک، هر کشتی گیری که پیروز به کسب مدال در المپیک گردد، بدون برگزاری انتخابی و به صورت مستقیم به رقابت های جهانی 2021 نروژ هم اعزام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "تدوین چرخه انتخاب آزادکاران اعزامی به مسابقات جهانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تدوین چرخه انتخاب آزادکاران اعزامی به مسابقات جهانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید