تجهیزات بازی و برفی در توچال راه اندازی می گردد، حل مشکل بلیت
به گزارش وبلاگ بهابادی، روح اله امداد مدیرعامل شرکت تله کابین توچال در مصاحبه با خبرنگاران در مورد شرایط برف پیست اسکی توچال گفت: خوشبختانه هم کیفیت برف بسیار بالاست و هم با زحمات دوستات و همکارانمان برفکوبی پیست به خوبی اجرا شده است و علاقه مندان می توانند در شرایطی مطلوب از پیست اسکی استفاده نمایند.

وی در مورد مشکل بلیط الکترونیکی مطرح نمود: این موضوع از اقدامات اولیه است که متاسفانه شرکت پیمانکار قصور داشته و به تعهداتش عمل نکرده و مدام خلف وعده می نماید. ما بابت این موضوع عذرخواهی می کنیم و در تلاشیم ظرف چند روز آینده مشکل برطرف گردد و فروش بلیط الکترونیکی هم انجام گردد،
امداد در مورد قیمت بلیط پیست اسکی نیز مطرح نمود: مصوبه قیمت ما برای این فصل حدود 320 هزار تومان بوده است که البته ما هیچگاه مثل مصوبه عمل نمی کنیم و بلیط را مقرون به صرفه تر در اختیار اسکی بازان قرار می دهیم. با توجه به مراجعاتی که داشتیم روزهای شنبه با تخفیف بلیط مبلغ 140 هزار تومان است و روزهای یکشنبه تا چهارشنبه 180 هزار تومان و روزهای پنج شنبه و آدینه 210 هزار تومان است.
مدیر عامل پیست اسکی توچال در مورد اقدامات تازه برای افراد غیر از اسکی باز در توچال مطرح نمود: با توجه به محدودیت هایی که داشتیم امکان این را نداشتیم دوستانی به غیر از اسکی بازان به ایستگاه هفت (محل پیست اسکی) بیایند اما حالا قرار شد تعدادی از علاقه مندان غیر اسکی باز هم بتوانند به این ایستگاه بیایند. در نظر داریم که تجهیزات بازی و برفی مستقر کنیم که احتمالاً تا یک ماه آینده این کار انجام می گردد.
منبع: خبرگزاری مهر