تاریخ رسمی حذف اینترنت اکسپلورر اعلام شد

به گزارش وبلاگ بهابادی، همشهری آنلاین نوشت: مایکروسافت تاریخ رسمی حذف مرورگر اینترنت اکسپلورر برای همواره از رایانه ها را مشخص نموده است.

تاریخ رسمی حذف اینترنت اکسپلورر اعلام شد

این شرکت فناوری، اینترنت اکسپلورر 11 را از 15 ژوئن امسال کنار گذاشته، اما اکنون پس از حدود 30 سال اجرا، سرانجام آن در راه است.

مایکروسافت در اعلامیه ای مطرح کرد: برنامه دسکتاپ اینترنت اکسپلورر 11 (IE11) بدون پشتیبانی، قرار است برای همواره در نسخه های خاصی از دستگاه های ویندوز 10 در 14 فوریه 2023 به وسیله به روزرسانی مایکروسافت اج غیرفعال گردد، نه ویندوز. به روزرسانی همانطور که قبلا اطلاع رسانی شد.

تمام دستگاه های به جای مانده که قبلاً از IE11 به مایکروسافت اج راهنمایی نشده اند، قرار است با به روزرسانی مایکروسافت اج که برای 14 فوریه 2023 برنامه ریزی شده، راهنمایی شوند.

تغییر استفاده از به روزرسانی مایکروسافت اج برای غیرفعال کردن اینترنت اکسپلورر به منظور ارائه تجربه کاربری بهتر و یاری به سازمان ها برای انتقال آخرین کاربران IE11 خود به Microsoft Edge است.

این شرکت بعلاوه به سازمان هایی که قبلاً از IE11 به مایکروسافت اج منتقل شده اند اعلام نموده است که در 14 فوریه تحت تأثیر قرار نخواهند گرفت.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "تاریخ رسمی حذف اینترنت اکسپلورر اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخ رسمی حذف اینترنت اکسپلورر اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید