تأمین جهیزیه مددجویان تحت حمایت به ترویج ازدواج آسان در جامعه یاری می نماید

به گزارش وبلاگ بهابادی، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت:کمیته امداد 120 قلم خدمت به مددجویان تحت حمایت واقشار نیازمند جامعه ارائه می دهد.

تأمین جهیزیه مددجویان تحت حمایت به ترویج ازدواج آسان در جامعه یاری می نماید

روح اله صالحی مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به همراهی تأثیرگذار مجلس در حوزه محرومیت زدایی، گفت: توجه ویژه به محرومان و نیازمندان همیشه از دغدغه های نمایندگان و رویکرد مجلس انقلابی بوده است.

او اضافه نمود: کمیته امداد 120 قلم خدمت اجتماعی به مددجویان تحت حمایت و اقشار نیازمند جامعه ارائه می دهد که اهدای جهیزیه و یاری هزینه ازدواج به زوج های جوان با هدف تحکیم بنیان خانواده و ازدواج آسان یکی از این خدمات در این بخش است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان توانمندسازی و ایجاد عایدی با ثبات را یکی از مهمترین اهداف کمیته امداد دانست و ادامه داد: حمایت های تسهیل گرانه نمایندگان مجلس و همراهی های دولت مردمی در اختصاص اعتبار و تسریع در روند پرداخت از سوی بانک های عامل در فرآیند توانمندسازی مددجویان تحت حمایت بسیار موثر بوده و در تحقق برنامه های این نهاد بسیار اثر گذار است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان بعلاوه به ثبت نام 2 هزار و 100 خانوار تحت حمایت کمیته امداد در طرح نهضت ملی مسکن اشاره نمود و گفت: یکی از مسائل مددجویان تأمین آورده اولیه است که در این بخش نیز نیازمند حمایت های قانونی برای تأمین بخشی از هزینه های تأمین مسکن مددجویان هستیم.

او در ادامه به بعضی از فعالیت های کمیته امداد در حوزه مشارکت های مردمی اشاره نمود و اضافه نمود: خوشبختانه همکاری 176 مرکز نیکوکاری در سطح استان با نظارت کمیته امداد در در جذب مشارکت های مردمی بسیار تأثیرگذار بوده و کوشش می کنیم با کیفی سازی فعالیت های این مراکز راهنمایی خدمات قابل ارائه به سمت اهداف و رسالت اصلی این نهاد در حوزه توانمند سازی انجام گردد.

وبلاگ بهابادی زنجان زنجان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "تأمین جهیزیه مددجویان تحت حمایت به ترویج ازدواج آسان در جامعه یاری می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تأمین جهیزیه مددجویان تحت حمایت به ترویج ازدواج آسان در جامعه یاری می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید