بنگر: رفتن نوراللهی و کنعانی زادگان می تواند به پرسپولیس ضربه بزند، سرخ ها روز سختی در تاجیکستان خواهند داشت

به گزارش وبلاگ بهابادی، مدافع پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی با استقلال تاجیکستان اصلاً آسان نیست و سرخپوشان در این بازی روز بسیار سختی خواهند داشت.

بنگر: رفتن نوراللهی و کنعانی زادگان می تواند به پرسپولیس ضربه بزند، سرخ ها روز سختی در تاجیکستان خواهند داشت

محسن بنگر در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ بهابادی، در ارتباط با شرایط پرسپولیس برای فصل نو و اینکه بازیکنان تاثیرگذاری مثل نوراللهی، مغانلو و کنعانی زادگان از این تیم جدا شده اند، گفت: فکر می کنم پرسپولیس در خط حمله شرایط خوبی دارد و مهاجمان خوبی در این تیم حضور دارند اما نوراللهی و کنعانی زادگان بازیکنانی مهم و کلیدی بودند و غیبت آنها می تواند در خط دفاع و هافبک به پرسپولیس ضربه بزند، البته کادر فنی تدابیر لازم را در این مورد در نظر خواهد گرفت.

وی در مورد خریدهای نو پرسپولیس، تاکید نمود: سطح فنی بازیکنان در فوتبال ایران معین است و نفراتی که به پرسپولیس اضافه شدند در تیم های خودشان جزو برترین ها بودند. کادر فنی هم کوشش می نماید تا بازیکنان نو خیلی زود با یکدیگر هماهنگ شوند و مسئله دیگر هم این است که پرسپولیس در این سال ها بازیکنان زیادی را از دست داده که تعداد آنها بیشتر از 12 نفر است اما این مسائل باعث نشد که این تیم از راستا خودش جدا گردد.

بنگر در مورد ملاقات با استقلال تاجیکستان در لیگ قهرمانان آسیا، گفت: تیمی که الهلال را شکست می دهد، قطعاً تیم ساده ای نیست و آنها با اختلاف در لیگ کشورشان صدرنشین هستند. این بازی روی چمن مصنوعی و در حضور طرفداران استقلال تاجیکستان برگزار می گردد و مطمئنا پرسپولیس روز سختی برابر این تیم خواهد داشت. با این حال من امیدوارم که شاگردان یحیی گل محمدی از این بازی سربلند بیرون بیایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "بنگر: رفتن نوراللهی و کنعانی زادگان می تواند به پرسپولیس ضربه بزند، سرخ ها روز سختی در تاجیکستان خواهند داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بنگر: رفتن نوراللهی و کنعانی زادگان می تواند به پرسپولیس ضربه بزند، سرخ ها روز سختی در تاجیکستان خواهند داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید