برخورد با یک تور غیرمجاز 9 نفره در قائمشهر، معاون گردشگری مازندران هشدار داد

به گزارش وبلاگ بهابادی، حسنی معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با بیان اینکه 227 مجوز فعالیت تور گردشگری در استان تا به امروز صادر شده است، گفت: این تور های گردشگری در شهر های ساری، بابل، قائم شهر و آمل فعالیت دارند.

برخورد با یک تور غیرمجاز 9 نفره در قائمشهر، معاون گردشگری مازندران هشدار داد

وی به شناسایی و جلوگیری از فعالیت یک گروه 9 نفره تور گردشگری آزاد و غیرمجاز در قائمشهر در 20 تیر ماه اشاره نمود و اضافه کرد: این افراد به صورت غیرمجاز اقدام به جابجایی گردشگران در استان می کردند که با همکاری کارشناسان اداره کل میراث فرهنگی و نیروی انتظامی استان شناسایی شدند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران به برگزارنمایندگان اینگونه تور ها هشدار داد و به باشگاه وبلاگ بهابادی گفت: تور های گردشگری در صورتی که خارج از حوزه دفاتر خدمات سفر فعالیت نمایند خلاف قانون عمل نموده و با آن ها برخورد می گردد.

حسنی اضافه کرد: تور و تورگردانی صرفاً در حوزه فعالیت آژانس ها و دفاتر خدمات سفر است و در صورتی که خارج از این حوزه فعالیت نمایند خلاف قوانین است.

وی ادامه داد: افرادی که قصد برگزاری تور را دارند باید به وسیله یکی از دفاتر و شرکت های مورد تأیید اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اقدام نمایند تا برای برخورداری از خدمات گشت شامل قرارداد، بیمه مسافرتی، اسکان و پذیرایی مناسب، راهنمای گردشگری کارت دار دچار مشکل نشوند.

وی گفت: همشهریان باید به وسیله دفاتر، شرکت های خدمات مسافرتی و گردشگری که دارای مجوز از سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هستند برای شرکت در تور اقدام نمایند.

چمدان

منبع: گردشبان

به "برخورد با یک تور غیرمجاز 9 نفره در قائمشهر، معاون گردشگری مازندران هشدار داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برخورد با یک تور غیرمجاز 9 نفره در قائمشهر، معاون گردشگری مازندران هشدار داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید