بارسا و آخرین تلاش برای انتقال هموطن مسی به نوکمپ

به گزارش وبلاگ بهابادی، بر اساس ادعای گل بارسلونا قصد دارد آخرین پیشنهاد خود را برای جذب لائوتارو مارتینز ارائه دهد.

بارسا و آخرین تلاش برای انتقال هموطن مسی به نوکمپ

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ بهابادی، با وجود این که لوئیس سوارز دوست صمیمی لیونل مسی محسوب می شود و با توجه به اینکه فوق ستاره آرژانتینی در بارسلونا ماندگار شد، انتظار می رفت که سوارز نیز شانسش برای ادامه دادن با بارسا افزایش پیدا کند. با این حال به نظر می رسد که سرمربی جدید بلوگرانا یعنی رونالد کومان به شکل قطعی اعلام کرده که سوارز جایی در برنامه هایش ندارد و باید به دنبال تیم دیگری باشد.

اگرچه در روزهای گذشته از هم وطن کومان یعنی ممفیس دیپای به عنوان یکی از گزینه های جانشینی لوئیس سوارز نام برده شده است اما گل حالا مدعی شده که لائوتارو مارتینز هنوز هم یکی از علاقه مندی های بزرگ بارسلونا محسوب می شود و آنها از جذب این بازیکن به شکل کامل نا امید نشده اند.

شاید حضور احتمالی لائوتارو مارتینز در بارسلونا یکی از پر بحث ترین مسائل نقل و انتقالاتی در چند ماه گذشته بوده است. در این باره شایعات ضد و نقیضی شنیده شده اما طبق آخرین اخبار تا همین چند روز گذشته گفته شد که مهاجم آرژانتینی به احتمال فراوان با نراتزوری ادامه خواهد داد و حتی در آستانه تمدید قرارداد با این تیم واقع شده است. با این وجود بارسا می خواهد برای آخرین بار شانس خود را برای جذب لائوتارو امتحان کند و این بازیکن مورد علاقه خود را به خدمت بگیرد. با این وجود او ادعا می کند که بارسلونا بیشتر از 65 میلیون یورو برای جذب لائوتارو پرداخت نخواهد کرد.

همچنین یکی دیگر از مزایای لائوتارو مارتینز نسبت به سوارز حقوق پایین تر این بازیکن خواهد بود که می تواند در شرایط مالی کنونی کمک ویژه ای برای باشگاه کاتالانی تلقی شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "بارسا و آخرین تلاش برای انتقال هموطن مسی به نوکمپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارسا و آخرین تلاش برای انتقال هموطن مسی به نوکمپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید