اقامتی به یاد ماندنی در لوکس ترین هتل مرکز!

به گزارش وبلاگ بهابادی، ما در این مقاله قصد داریم یکی از لوکس ترین هتل های تهران و ایران را به شما به طور کامل معرفی کنیم و در نهایت شما را هدایت کنیم که اگر قصد داشتید اقامتی در این هتل داشته باشید، چگونه آن را با مناسب ترین قیمت و بصورت آنلاین رزرو نمایید. پس تا انتهای این مطلب، همراه ما باشید.

اقامتی به یاد ماندنی در لوکس ترین هتل مرکز!

هتل اسپیناس پالاس؛ لوکس ترین هتل مرکز!

به جرات می توان گفت که هتل اسپیناس پالاس تهران، نه تنها لوکس ترین هتل مرکز، بلکه یکی از لوکس ترین هتل های ایران نیز می باشد. این هتل پنج ستاره که در بیست طبقه با چهارصد واحد اقامتی شامل اتاق ها و سوئیت های متنوع، از مسافرانی که به تهران سفر می نمایند، میزبانی می نماید، در محله سعادت آباد تهران و نزدیکی میدان بهرود ساخته شده و به علت قرار گرفتن در موقعیت مکانی مرتفع، منظره فوق العاده ای رو به شهر تهران دارد. بنابراین اگر قصد داشتید در این هتل اقامت داشته باشید، حتما در پی رزرو اتاق های طبقات بالاتر آن باشید. شما می توانید این هتل را از وبسایت اسنپ تریپ با برترین قیمت، رزرو کنید.

هتل اسپیناس پالاس حدود هفت سال پیش ساخته شده و خدمات بی نظیری را به مسافرانش ارائه می دهد تا تجربه آنها از اقامت در این هتل، فراموش نشدنی گردد. از میان امکانات تفریحی این هتل می توان به سالن ماساژ، زمین تنیس، استخر و سونا و جکوزی، سالن بدنسازی و بعلاوه حمام سنتی اشاره نمود. این هتل 3 رستوران نیز دارد که باکیفیت ترین غذاهای ایرانی و فرنگی را برای مسافران سرو می نمایند و دیگر برای صرف ناهار و شام، نیازی به خروج از هتل نخواهید داشت.

دسترسی و موقعیت مکانی هتل اسپیناس پالاس

همانطور که گفتیم، این هتل در غرب شهر تهران ساخته شده و دسترسی بسیار مناسبی به تماشای های غرب مرکز دارد. اگر به ماشین ها علاقمندید، می توانید خود را از هتل به موزه خودروهای کلاسیک و تاریخی تهران برسانید و از قدیمی ترین اتومبیل های دنیا تماشا کنید. اگر به دوچرخه سواری علاقه دارید، می توانید به پارک چیتگر یا دریاچه خلیج فارس بروید و آنجا دوچرخه سواری کنید. تماشای باغ گیاه شناسی ملی، مجموعه تجاری ایران مال و بعلاوه مرکز خرید کوروش که فاصله زیادی با هتل ندارند نیز خالی از لطف نیست. در اطراف هتل، پارک هایی مانند پارک پرواز، پارک ایران زمین و بوستان نهج البلاغه نیز وجود دارند که می توانید برای یک پیاده روی عصرانه، به آن پارک ها بروید. پارک ژوراسیک نیز یکی از جاذبه های تماشای متفاوت نزدیک به هتل است که اگر به آن سر بزنید، می توانید از مجسمه های متحرک و غول پیکر دایناسورهایی که از خودشان صدا در می آورند هم تماشا کنید.

جهت رزرو هر یک از هتل های تهران، کلیک کنید.

هتل اسپیناس پالاس را چگونه رزرو کنیم؟

جهت رزرو هتل در مرکز، کافیست در ابتدا وارد سایت اسنپ تریپ به آدرس https://www.snapptrip.com/ شوید و سپس به بخش هتل داخلی رفته، شهر مقصد خود را معین کرده و تاریخ مورد نظر برای اقامت را نیز معین کنید. اسنپ تریپ لیستی از هتل های تهران همراه با قیمت اتاق های مختلف آنها را به شما نمایش می دهد و می توانید از میان آنها، هتل مورد نظرتان را انتخاب و رزرو کرده و هزینه آن را بصورت آنلاین پرداخت کنید.

منبع: همگردی

به "اقامتی به یاد ماندنی در لوکس ترین هتل مرکز!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقامتی به یاد ماندنی در لوکس ترین هتل مرکز!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید