استقلال-سپاهان؛ تقابل دیدنی بین بهترین خط حمله و بهترین خط دفاع

به گزارش وبلاگ بهابادی، تیم های استقلال و سپاهان برگزار کننده حساس ترین دیدار هفته دوازدهم لیگ برتر هستند. دو تیم در حالی با هم دیدار می کنند که با 22 و 21 امتیاز در رده های دوم و سوم قرار دارند و برنده این بازی شانس صدرنشینی در سرانجام هفته دوازدهم را هم دارد.

استقلال-سپاهان؛ تقابل دیدنی بین بهترین خط حمله و بهترین خط دفاع

یکی از ویژگی های این بازی، تقابل بهترین خط حمله با بهترین خط دفاعی مسابقات است. استقلالی ها با 23 گل زده با فاصله بهترین خط حمله لیگ را در اختیار دارند و در نقطه مقابل تیم سپاهان با تنها یک گل خورده با فاصله زیاد، بهترین خط دفاعی را به خود اختصاص داده است.

تقابل زهراگین ترین خط حمله با مستحکم ترین خط دفاعی مسابقات می تواند در نوع خود اتفاقی جالب باشد و باید دید در این تقابل، زور کدام یک به دیگری خواهد رسید.

شاگردان استراماچونی 11 بار در لیگ به میدان رفته اند و تنها دو بار در هفته های اول و چهارم در گلزنی توفیق نداشته اند و در 9 بازی پیروز به باز کردن دروازه حریفان شان شده اند.

شاگردان امیر قلعه نویی هم در این فصل تنها یکبار دروازه شان باز شده که آن هم از روی نقطه پنالتی و توسط یک بازیکن کهنه کار مثل محمد نوری بوده است.

تعداد گلهای زده سپاهان و گلهای خورده استقلال تقریبا به هم نزدیک است. شاگردان قلعه نویی 13 بار گلزنی کردند و شاگردان قلعه نویی 10 بار دروازه شان باز شده است.

در خط حمله خطرناک استقلال، مهدی قائدی با 5 گل و 3 پاس گل خطرناک ترین بازیکن است و پس از وی هم شیخ دیاباته با 4 گل زده و یک پاس گل دومین بازیکن خطرناکی است که می تواند برای دروازه سپاهان یک تهدید باشد.

به جز این دو مهاجم، در تیم استقلال بازیکنان دیگری هم هستند که در دیدارهای قبلی پای شان به گل باز شده و در این بازی هم شانس گلزنی شان را به بوته آزمایش می گذارند.

کی روش استنلی مهاجم برزیلی سپاهان و مدافع عنوان آقای گلی مسابقات هم با 3 گل زده خطرناک ترین مهاجم سپاهان است. علی قربانی، سجاد شهباززاده و محمد محبی هم هر کدام با 2 گل زده بعد از کی روش دیگر مهاجمان خطرناک این تیم هستند که خط دفاعی آبی پوشان باید از آنها مراقبت نماید.

دیدار دو تیم استقلال و سپاهان از ساعت 15 روز شنبه 9 آذر، به میزبانی تیم سپاهان در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری مهر

به "استقلال-سپاهان؛ تقابل دیدنی بین بهترین خط حمله و بهترین خط دفاع" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال-سپاهان؛ تقابل دیدنی بین بهترین خط حمله و بهترین خط دفاع"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید