استاندار خراسان جنوبی فرایند تامین آب شهر طبس را آنالیز کرد

به گزارش وبلاگ بهابادی، خبرنگاران/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی روز پنجشنبه با حضور در محل تصفیه خانه طبس، فرایند تامین آب این شهر را آنالیز کرد.

استاندار خراسان جنوبی فرایند تامین آب شهر طبس را آنالیز کرد

جواد قناعت امروز 23 دی در چهارمین سفر شهرستانی خود وارد طبس شد، با هدف اطلاع از شرایط موجود و آنالیز راهکارهای افزایش حجم آب تزریقی به شبکه شهر از این مجموعه بازدید کرد.

تصفیه خانه آب شرب طبس با ظرفیت 200 لیتر در ثانیه، سال 1393 به بهره برداری رسید و شامل بخش اصلی تصفیه خانه به همراه 2 مخزن متعادل کننده به حجم هر کدام هزار و 500 مترمکعب است.

آب خام مورداحتیاج تصفیه خانه از ذخیره سد نهرین طبس با خط انتقالی به طول تقریبی 12 کیلومتر تامین می گردد و علاوه بر این خط انتقال آب سد دره بید نیز به تصفیه خانه متصل شده است.

اصلاح خط انتقال آب از سد دره بید طبس، انتقال آب از نیروگاه زغال سنگ سوز، حفر چهار حلقه چاه در دشت های طبس، تامین آب به وسیله چاه های ژرف و تامین آب مورد احتیاج صنایع و معادن از خط انتقال آب خلیج فارس از جمله راهکارهای کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت پیشنهادی برای افزایش آب شهر طبس است.

برنامه های سفر استاندار به طبس صبح امروز همزمان با مراسم استقبال نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی، امام آدینه، فرماندار و مسئولان این شهرستان از قناعت، شروع شد.

غبارروبی مزار شهدا و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان نخستین برنامه این سفر بود که با حضور جمعی از مدیران ستادی، استانی و شهرستانی در گلزار شهدای طبس انجام شد و استاندار خراسان جنوبی در ادامه آستان امامزاده حسین بن موسی الکاظم (ع) را زیارت کرد.

ملاقات با خانواده بزرگوار شهید حسن آشنا، حضور در تصفیه خانه، فرودگاه و اداره کل راه آهن شرق و نیز بازدید از پروژه های در دست احداث طرح مسکن ملی، بیمارستان دوم، آشیانه بالگرد اورژانس هوایی و باند دوم طبس- بشرویه از جمله برنامه های این سفر است.

در ادامه برنامه ها، جلسه شورای اداری شهرستان به منظور جمع بندی مصوبات این سفر و به ریاست استاندار خراسان جنوبی در محل دفتر امام آدینه شهرستان برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "استاندار خراسان جنوبی فرایند تامین آب شهر طبس را آنالیز کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استاندار خراسان جنوبی فرایند تامین آب شهر طبس را آنالیز کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید