استارتاپ

ایمپلنت مغزی مرد بیمار را به زندگی برگرداند

مهر نوشت: یک مرد استرالیایی مبتلا به ای ال اس با یاری ایمپلنتی متعلق به شرکت سینکرون که در مغز او نصب شده با رایانه ارتباط برقرار نموده و می تواند پیغام بفرستد و بازی رایانه ای انجام دهد.

29 مرداد 1402

حضور ایرانسل در اولین نمایشگاه رسانه های صوت و تصویر فراگیر ایران (رصتا)

ایرانسل با حضور در اولین نمایشگاه رسانه های صوت و تصویر فراگیر ایران (رصتا)، به روزترین خدمات و محصولات مبتنی بر محتوا در فضای مجازی، از جمله ویستامدیا که بازوی ایرانسل در فراوری و ارائه محتوای صوتی و تصویری برای دنیای دیجیتال است و سرویس های لنز، دانا،...

26 اسفند 1401

راهنمای جامع نگهداری، مراقبت و افزایش طول عمر باتری لپ تاپ

وقتی شما یک لپ تاپ را خریداری می کنید، باید سعی کنید فاکتور باتری آن را در اولویت مهم خود قرار دهید، چراکه مهمترین حسن استفاده از لپ تاپ، قابلیت جابجایی و باتری آن است. این قابلیت سبب شده است تا لپ تاپ ها به پُراقبال ترین رایانه های شخصی در دنیا بدل شوند...

1 بهمن 1401

تی، مد؛ عجیب ترین خودروی چینی!

آی ای تی اتومبیل تکنولوژی(IAT Automobile Technology) نام یک استارت آپ چینی است که اخیرا از پیکاپ عجیب و غریب الکتریکی با نام تی-مد(T-Mad) رونمایی نموده است. این خودرو مفهومی قرار است در بیستمین دوره نمایشگاه خودروی گوانجو یا همان گوانجو اتو شو به نمایش گذاشته گردد.

25 دی 1401

سرمایه گذاری در صنعت گردشگری با اتفاقات مقطعی رونق نمی گیرد

یک فعال صنعت گردشگری با بیان این که نمی توان از اتفاقات ناگهانی مثل کاهش ارزش ریال انتظار بازدهی فوق العاده توریسم ورودی به کشور داشت، گفت: سرمایه گذاری در صنعت گردشگری با اتفاقات مقطعی رونق نمی گیرد.

22 دی 1401

ایجاد سرای نوآوری گردشگری در مازندران

مدیرکل میراث، فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران از ایجاد سرای نوآوری گردشگری در استان خبر داد.

13 مهر 1401

حمایت سازمان بورس از الکترونیکی شدن فعالیت سبدگردان ها

مدیر نهاد های اقتصادی سازمان بورس از حمایت کامل سازمان بورس برای الکترونیکی شدن فعالیت سبدگردان ها در بورس اطلاع داد.

3 اردیبهشت 1401

دایون Y5؛ شاسی بلند چینی 900 میلیون تومانی بازار ایران

پایان و پس از گذشت حدود دو دهه؛ نام هایی مانند جیلی، سایک، فاو، جک، بی وای دی، هاوال، دانگ فنگ، چانگان، ام جی، چری و گاک به نوعی تبدیل به اعتبار صنعت خودروی کشور چین شده اند و البته با سرعت بسیار زیادی راستا پیشرفت را طی می نمایند. جالب آنکه هر کدام از این...

13 آبان 1400

تاسیس مرکز نوآوری و شتاب دهی نانوبایو فناوری

با توجه به اهمیت دو دانش نوین نانو و زیست فناوری و در راستای نیازهای تقاضامحور صنایع در این زمینه، مرکز نوآوری و شتاب دهی نانوبایو فناوری وابسته به جهاد دانشگاهی شهید بهشتی به اسم مرکزی تخصصی تاسیس شده است.

1 مرداد 1400

نشست خبری نمایشگاه ایران ایتکس برگزار گردید

صبح روز یکشنبه 14 دی ماه امسال نشست خبری نمایشگاه ایران ایتکس در محل اتاق شورای مجتمع خدمات فناوری دانشگاه صنعتی شریف برگزار گردید.

21 بهمن 1399

شریعتمداری در آیین افتتاح مرکز نوآوری و توسعه تعاون ایران و اندیشکده تعاون اطلاع داد: یاری 30میلیارد تومانی معاونت علمی و فرهنگی ریاست جمهوری به منتا

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در آیین افتتاح مرکز نوآوری و توسعه تعاون ایران و اندیشکده تعاون از یاری 30میلیارد تومانی معاونت علمی و فرهنگی ریاست جمهوری به منتا اطلاع داد.

18 بهمن 1399

نوآورترین شهرهای دنیا تعیین شدند، تهران در صندلی 390

شرکت آمار و ارقام 2thinknow به تازگی فهرست پیشرفته ترین شهرهای جهان از نظر وجود شرکتهای فناوری را در سال 2019 منتشر کرد که نیویورک پیروز شد رتبه اول این رتبه بندی را به خود اختصاص دهد.

25 دی 1398