2 مهاجم خارجی نو در لیست پرسپولیس؛ یکی شوخی یکی جدی!

به گزارش وبلاگ بهابادی، در حالی که از ابتدای جابجایی معین بود که پرسپولیس احتیاج جدی به مهاجم دارد، سرخپوشان هنوز نتوانسته اند این احتیاج را رفع نمایند. از صفحات هواداری داخلی تا خبرگزاری ها و حتی خبرنگاران خارجی، هرروز گزینه های زیادی به پرسپولیس لینک می گردد که گاه و بیگاه مورد تایید یا تکذیب مدیران پرسپولیس هم قرار می گیرند، اما هنوز هیچ خبری از ورود مهاجم خارجی به ایران نیست.

2 مهاجم خارجی نو در لیست پرسپولیس؛ یکی شوخی یکی جدی!

پس از اینکه انتقال یوسف العربی -همانطور که انتظار می رفت- در حد یک شوخی اینستاگرامی باقی ماند، حالا لوکادیا از سوی یک خبرنگار اسپانیایی به پرسپولیس لینک شده و حالا باید دید ماجرای او به کجا می رسد؛ امضای قرارداد یا داستان تکراری کارشکنی، ورود ایجنت ها و... برای توجیه منتفی شدن انتقال.

به هر حال اکنون رضا درویش به تمام کارمندان باشگاه اعلام نموده که نباید جزییاتی از مذاکره به بیرون درز کند و خود او رهبری مذاکره را برعهده گرفته است؛ مذاکراتی که اگر به نتیجه نرسد، احتمالا واکنش شدیدتر یحیی را در پی خواهد داشت.

پرسپولیس اگرچه مهدی عبدی و حامد پاکدل را به همراه شرزود تمیروف در اختیار دارد، اما به نظر می رسد این ترکیب پرستاره، یک مهاجم تمام کننده کم داشته باشد؛ مهاجمی که اگر خریداری گردد، کارنامه رضا درویش و همکارانش را مثبت جلوه خواهد داد.

ورزش سه

منبع: فرارو

به "2 مهاجم خارجی نو در لیست پرسپولیس؛ یکی شوخی یکی جدی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "2 مهاجم خارجی نو در لیست پرسپولیس؛ یکی شوخی یکی جدی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید