گواردیولا: هر احتمالی برابر این پاری سن ژرمن وجود دارد

به گزارش وبلاگ بهابادی، سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال منچسترسیتی باوجود پیروزی در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر پاری سن ژرمن، به شاگردانش هشدار داد که چیزی تمام نشده است.

گواردیولا: هر احتمالی برابر این پاری سن ژرمن وجود دارد

به گزارش وبلاگ بهابادی به نقل از بی تی اسپورت، منچستر سیتی در دیدار رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا دست به کار بزرگی زد و توانست در پارک دو پرانس با نتیجه دو بر یک پاری سن ژرمن را شکست دهد.

گواردیولا در نشست خبری بعد از بازی گفت: بازی را خوب آغاز کردیم. در تیم ما چند بازیکن برای نخستین بار بود که در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا بازی می کردند. آنها نهایت تلاش خود را به کار گرفتند تا خوب ظاهر شوند.

او ادامه داد: 10 دقیقه پایانی نیمه نخست خوب بودیم. در نیمه دوم عالی بودیم و توانستیم دو گل به ثمر رسانیم. زدن دو گل در خارج از خانه بسیار مهم است. درست است که یک پیروزی ارزشمند به دست آوردیم اما هنوز چیزی تمام نشده است. 6 روز سخت پیش رو داریم و باید به خوبی خود را آماده بازی برگشت کرد

گواردیولا در ادامه صحبت های خود گفت: گاهی اوقات نیاز به بازی آرام و راحت است و گاهی اوقات هم این آرامش وجود ندارد. بازی با پرس شدید را کنار گذاشتیم و با جدیت بیشتر بازی کردیم. تغییر سبک جواب داد و دو گل به ثمر رساندیم. می توانستیم گل سوم را هم بزنیم.

گواردیولا در پایان گفت: از سطح کیفی تیم راضی هستم. هنور کار تمام نشده است و 90 دقیقه دیگرباقی مانده است. برابر این تیم پاری سن ژرمن هر احتمالی وجود دارد. باید در بازی برگشت خودمان باشیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "گواردیولا: هر احتمالی برابر این پاری سن ژرمن وجود دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گواردیولا: هر احتمالی برابر این پاری سن ژرمن وجود دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید