پیروانی: آلودگی هوا در استادیوم آزادی کمتر است، از نظر ما بازی با نساجی برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ بهابادی، افشین پیروانی، مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به احتمال لغو ملاقات این تیم با نساجی گفت: شرایط هوا در استادیوم آزادی بهتر است و شرایط برگزاری بازی وجود دارد.

پیروانی: آلودگی هوا در استادیوم آزادی کمتر است، از نظر ما بازی با نساجی برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ بهابادی، افشین پیروانی، مدیر تیم فوتبال پرسپولیس به سایت رسمی این باشگاه درباره احتمال لغو ملاقات فردای سرخپوشان با نساجی گفت: هنوز درباره لغو ملاقات پرسپولیس - نساجی تصمیمی اتخاذ نشده است و همه چیز فردا تعیین می گردد.

وی اضافه کرد: با توجه به اخبار ضدونقیضی که منتشر شده است، برای آگاهی اعضای کادر فنی و بازیکنان و همچنین طرفداران پیگیری هایی داشتیم. در این باره با آقای سهیل مهدی، رئیس کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ تماس گرفتم. ایشان گفت تصمیم نهایی فردا تا ظهر و با آنالیز همه جوانب اتخاذ می گردد.

پیروانی گفت: امروز تمرین را از استادیوم شهید کاظمی در جنوب غرب تهران به استادیوم درفشی فر در غرب تهران انتقال دادیم. در استادیوم درفشی فر هوا شرایط خیلی بهتری داشت و میزان آلودگی نسبت به استادیوم شهید کاظمی کمتر بود. به نظر می رسد استادیوم آزادی هم جای بهتری از نظر آب و هوایی نسبت به درفشی فر دارد، چرا که اطراف آن باز است و باد بیشتری در جریان است. در مجموع ما منتظر خواهیم ماند تا فردا تصمیم نهایی به ما اعلام گردد. این چیزی است که به ما گفته شده است و براساس آن اقدام می کنیم.

پیروانی گفت: در حال حاضر تیم در اردوست و از نگاه ما بازی برگزار می گردد و ما در حال اجرای برنامه های اردویی هستیم. هر زمان تصمیمی ابلاغ گردد، به اطلاع طرفداران هم خواهیم رساند. در مجموع امیدواریم که میزان آلودگی هوا منجر به تعویق بازی نگردد و طرفداران عزیز هم حمایت همه جانبه و خوبی از تیم محبوب خود داشته باشند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "پیروانی: آلودگی هوا در استادیوم آزادی کمتر است، از نظر ما بازی با نساجی برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروانی: آلودگی هوا در استادیوم آزادی کمتر است، از نظر ما بازی با نساجی برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید