وان پلاس 8 اردیبشهت از ایربادز و گوشی های هوشمند جدیدش رونمایی می نماید

به گزارش وبلاگ بهابادی، اینطور که به نظر می رسد وان پلاس برنامه ها و هدف های زیادی را برای سال 2022 خود در نظر گرفته و میخواهد که از گوشی های هوشمند و سایر محصولات نو خود در بازه های زمانی مختلف رونمایی کند. به همین دلیل، این شرکت بزرگ فناوری گفت که در تاریخ 28 آوریل (8 اردیبهشت) قرار است رویدادی را برگزار کند تا از محصولات نو شرکتش رونمایی نموده و آن ها را روانه بازار محصولات هوشمند کند.

وان پلاس 8 اردیبشهت از ایربادز و گوشی های هوشمند جدیدش رونمایی می نماید

وان پلاس یک شرکت چینی خلاق در زمینه ی طراحی و فراوری گوشی و سایر محصولات هوشمند است که از سال 2013 فعالیت خود را شروع کرد و پیروز شد با اجرای کمپین های محتوایی در کنار فراوری محصولات با کیفیت و خوش قیمت، مخاطبان بسیاری را سمت خود بکشاند. در همین زمینه، این شرکت میخواهد با برگزاری رویدادی از نوترین محصولات خود رونمایی کند. این رویداد روز 8 اردیبهشت ماه ساعت 7 بعد از ظهر به وقت محلی در هند برگزار خواهد شد و وان پلاس شعار More Power To You را برای این رویداد در نظر گرفته است.

پوستر رسمی این مراسم دو گوشی هوشمند و ایربادز نو این شرکت را نشان می دهد که به احتمال بسیار زیاد در این مراسم ما شاهد رونمایی از این محصولات خواهیم بود. افشاگری به نام Mukul Sharma اخیراً اعلام نموده بود که هدفون بی سیم وان پلاس نورد بادز در وب سایت رسمی این شرکت ظاهر شده است. بنابراین حدس می زنیم که ایربادز روی پوستر این مراسم، وان پلاس نورد بادز باشد.

در خصوص گوشی های هوشمندی نوی که قرار است در این مراسم شاهد معرفی آن ها باشیم، با توجه به شایعات اخیر حدس های زیادی می توان زد که از جمله آن ها می توان به وان پلاس 10R که ممکن است با نام وان پلاس Ace نیز معرفی گردد، وان پلاس نورد CE 2 لایت و نورد 2T اشاره نمود.بعلاوه این شرکت روی گوشی نورد N20 نیز کار می نماید که قرار است در ایالات متحده آمریکا از آن رونمایی گردد.

در بین گوشی های مذکور دو گوشی وان پلاس Ace و نورد CE 2 لایت طبق شایعات از احتمال بیشتری برای رونمایی برخوردارند. بد نیست یادآوری کنیم که وان پلاس Ace احتمالاً از یک نمایشگر 6/7 اینچی AMOLED با رزولوشن Full HD+ و رفرش ریت 120 هرتزی بهره می برد. قلب تپنده این گوشی هوشمند نو اوپو را پردازنده Dimensity 8100 مدیاتک برعهده خواهد داشت. گفته می گردد که تا حداکثر 12 گیگابایت حافظه رم برای این گوشی گیمینگ وان پلاس در نظر گرفته شده که با حافظه داخلی UFS 3.1 در اختیار کاربران قرار می گیرد.

منبع تغذیه این گوشی را یک باتری با ظرفیت 4500 میلی آمپر ساعتی برعهده دارد که با شارژر سریع 150 واتی انرژی مجدد خود را بدست خواهد آورد. در بخش دوربین وان پلاس Ace، ما احتمالا شاهد یک سیستم دوربین سه گانه در قاب پشتی خواهیم بود. به نظر می رسد که سنسور اصلی این گوشی یک دوربین 50 مگاپیکسلی IMX766 سونی باشد و در کنار آن دو سنسور 8 مگاپیکسلی اولترا واید و 2 مگاپیکسلی عمق میدان قرار خواهند گرفت. گفته می گردد که حفره نمایشگر در پنل جلویی میزبان دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی این گوشی نو وان پلاس خواهد بود.

در سوی دیگر وان پلاس نورد CE 2 لایت، احتمالاً با یک نمایشگر 6.59 اینچی LCD با رزولوشن Full HD+ و رفرش ریت بالا در اختیار کاربران قرار می گیرد. در رابطه با دوربین گفته می گردد که دوربین اصلی با سنسور 64 مگاپیکسلی 1/1.8 اینچی به دست کاربران می رسد و گگرددگی دیافراگم لنز آن هم F/1.7 است. اگرچه طبق رندرهای منتشر شده در پنل پشتی آن 3 دوربین تعبیه شده، ولی ظاهرا دو دوربین دیگر از نوع ماکرو و تشخیص عمق با دقت 2 مگاپیکسلی نیز در این گوشی قرار دارند.

بعلاوه گفته می گردد که یک دوربین 16 مگاپیکسلی سلفی سونی IMX471 در روی نمایشگر این گوشی تعبیه خواهد شد. این گوشی احتمالاً سیستم عامل اندروید 11 و رابط کاربری OxyGenos را اجرا می نماید. قلب تپنده آن یعنی پردازنده اسنپدراگون 695 می تواند تا 8 گیگابایت حافظه رم و تا 256 گیگابایت حافظه داخلی را با خود همراه کند. حسگر اثر انشگت نیز احتمالاً با دکمه پاور این گوشی ادغام شده و باتری 4500 میلی آمپر ساعتی آن از سرعت شارژ 33 وات پشتیبانی می نماید.

منبع: AndroidAuthority

منبع: دیجیکالا مگ

به "وان پلاس 8 اردیبشهت از ایربادز و گوشی های هوشمند جدیدش رونمایی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وان پلاس 8 اردیبشهت از ایربادز و گوشی های هوشمند جدیدش رونمایی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید