نخبگان تصمیم سازان جامعه هستند

به گزارش وبلاگ بهابادی، خبرنگاران/خراسان شمالی معاون نظارت و هماهنگی معاونت پارلمانی ریاست جمهوری با اشاره به اینکه نخبگان تصمیم سازان جامعه، هستند، گفت: اگر این قشر ابتکار و خلاقیت نداشته باشند موجب تباهی جامعه و کشور می شوند.

نخبگان تصمیم سازان جامعه هستند

قاسم جعفری، روز دوشنبه 8 فروردین ماه، در همایش نخبگان فرهنگی هنری و دولت مردمی بجنورد اظهار کرد: نخبگان نقش بسیار مهمی در جامعه دارند و اگر نخبگان جامعه به هر دلیلی به دلیل سیاست ها و روش های حکمرانان به انزوا کشیده شوند آن جامعه از آهنگ رشد مطلوب عقب می ماند.

وی در ادامه گفت: هنرمند خوب از استادان برجسته تقلید می نماید اما باید هدف خود را تعریف کند تا صاحب سبک در عرصه های هنری و فرهنگی گردد به عبارت دیگر ابتکار و اندیشه از خود او باشد.

جعفری اضافه نمود: باید هنرمند در راستای ایفای وظیفه اجتماعی خود کاری کند که با ارائه کارهای خلاقانه موجب تصمیم سازی برای تصمیم گیرندگان گردد.

معاون نظارت و هماهنگی معاونت پارلمانی ریاست جمهوری در ادامه به شعار سال اشاره نمود و گفت: دانش بنیان یعنی تمامی کارها ریشه علمی، تحقیقاتی و پژوهشی داشته باشد؛ کارآفرینی نتیجه کار مهم است.

جعفری اضافه نمود: تمامی کسانی که در بدنه دولت خدمت می نمایند با توجه به آن بخش از سخنان رییس جمهور که مردم ولی نعمت ما هستند و هیچ عذری پذیرفته نیست که بگوییم خواستیم اما نشد، همه مدیران و کارشناسان بدنه دستگاه های اجرایی باید کوشش نمایند تا شرایط مالی مردم بهبود یابد.

معاون نظارت و هماهنگی معاونت پارلمانی ریاست جمهوری در ادامه به فرمایش رهبر معظم انقلاب درباره جهاد تبیین گفت: اگر جهاد تبیین، تبیین نگردد برخی از افراد از این موضوع برداشت سطحی خواهند کرد که این امر موجب نرسیدن مجموعه نظام به هدف و انتظاری که ما از آن ها داریم، خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "نخبگان تصمیم سازان جامعه هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخبگان تصمیم سازان جامعه هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید