مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از اطلاعات جدید گوشی گلکسی اس 11 تا افشای اطلاعات پزشکی کاربران گوگل

به گزارش وبلاگ بهابادی، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از اطلاعات جدید گوشی گلکسی اس 11 تا افشای اطلاعات پزشکی کاربران گوگل

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

گوشی گلکسی اس 11 سامسونگ در راه ورود به بازار است و اخیرا آخرین مورد مربوط به ثبت اختراع در اداره مالکیت معنوی اتحادیه اروپا (EUIPO) ثبت شده است. این سنسور دوربین جدید با نام روشنگر شب ثبت شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

به نظر می رسد شرکت گوگل از اعتماد کاربران خود سوء استفاده کرده و در قالب یک پروژه سلامتی اطلاعات کاربران را سرقت کرده است. اطلاعاتی شخصی که اکنون در خطر افشا قرار دارند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

بسیاری از کاربران منتظرند تا گوشی جدید اوپو را خریداری کنند و اکنون تصویری از طرح اولیه گوشی اوپو رینو 3 پرو 5G منتشر شده است. از تصویر این گوشی می توان حدس زد که دارای برخی ویژگی ها است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

ویوو طی ماه آینده گوشی جدید X30 را معرفی می کند. بر همین اساس نیز این شرکت طی چند هفته گذشته اقدام به افزایش تبلیغات خود کرده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

سری A گلکسی سامسونگ طی سال گذشته آمار مهمی از ارائه مدلهای جدید را با مخاطبان به اشتراک گذاشت. این شرکت قصد دارد موفقیت های خود را در سال 2020 با اضافات جدید خود مانند A11 ، A31 و A41 ادامه دهد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از اطلاعات جدید گوشی گلکسی اس 11 تا افشای اطلاعات پزشکی کاربران گوگل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از اطلاعات جدید گوشی گلکسی اس 11 تا افشای اطلاعات پزشکی کاربران گوگل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید