معرفی 5 وب سایت برای طراحی آنلاین کارت ویزیت

به گزارش وبلاگ بهابادی، علی رغم تمام پیشرفت های تکنولوژی، کارت ویزیت هنوز با چیزی جایگزین نشده است. به نظر می رسد که هیچ چیز نمی تواند جای آن ها را بگیرد. هنوز هم بسیاری از شرکت ها از همان کارت های کلاسیک و چاپ شده استفاده می نمایند و آن را به مشتریان خود می دهند. کارت های ویزیت بعلاوه برای معرفی شما در یک نمایشگاه تجاری، سمینار و یا جلسه تجاری بسیار مفید هستند و اطلاعات تماس شما را در اختیار مخاطبان قرار می دهند.

معرفی 5 وب سایت برای طراحی آنلاین کارت ویزیت

کارت ویزیت را می توان بخشی از فرایند برندسازی دانست که بازاریابان از آن برای پیشی گرفتن از رقبای خود استفاده می نمایند. این نکته مهم را باید در نظر داشته باشید که کارت ویزیت صرفاً ابزاری برای ارائه اطلاعات تماس شما، مانند آدرس ایمیل، شماره تلفن، آدرس وب سایت و یا موارد مشابه دیگر نیست. استراتژیست های هوشمند طراحی های بسیار زیرکانه ای برای کارت ویزیت خود در نظر می گیرند که همین طرح می تواند در معرفی کسب و کار شما تأثیر داشته باشد. به عبارت دیگر، طراحی کارت ویزیت می تواند به نوعی تبلیغی برای کسب و کار شما بوده و آن را به مخاطبان بهتر معرفی کند. هر عنصر طراحی، مثل فونت، فضا، تصاویر، لوگو و غیره می تواند نقشی مطلوب و یا نامطلوب را در تأثیرگذاری کارت ویزیت شما ایفا نماید. بر اساس یک تحقیق صورت گرفته، 72 درصد از مردم بر این باور بودند که با تماشای کیفیت کارت ویزیت شک شرکت می توانند نظر خود در خصوص آن شرکت را شکل داده و بیان نمایند.

بهتری وب سایت های طراحی کارت ویزیت

اگر قصد ساخت و یا طراحی یک کارت ویزیت را داشته باشید، ابزارهای مختلفی می توانند به شما یاری نمایند. بعضی وب سایت این امکان را به کاربران می دهند تا از میان طیف متنوعی از قالب های از پیش طراحی شده، یک مورد را انتخاب نموده، آن را مقداری شخصی سازی نمایند و از طرح نهایی به عنوان کارت ویزیت خود استفاده نمایند. در این بخش، چند مورد از برترین وب سایت های طراحی کارت ویزیت را به شما معرفی خواهیم کرد.

1- Adobe Creative Cloud Express

وب سایت Adobe Creative Cloud Express یک منبع سریع و قابل اعتماد برای طراحی کارت های ویزیت خلاقانه است. برخلاف تصور رایج از مجموعه Adobe، احتیاجی نیست برای طراحی کارت خود و دانلود فایل نهایی با فرمت های مناسب هزینه ای پرداخت کنید.

این وب سایت به کاربران اجازه می دهد طرح های تکمیل شده را در قالب فایل های JPG، PNG و PDF دریافت نموده و آن را به راحتی به وسیله هر پرینتری چاپ نمایند. البته توصیه می کنیم چاپ آن را به افراد متخصص بسپارید تا این کار را با استفاده از کاغذهای خاص و ویژه انجام دهند. همان طور که پیش تر بیان شده بود، کیفیت کارت ویزیت باعث شکل گیری برداشتی اولیه از شرکت شما در فکر مخاطب می گردد؛ بنابراین سعی کنید همه چیز با بالاترین کیفیت باشد.

برای استفاده از این ابزار، ابتدا باید در وب سایت ثبت نام کنید. بعد از اتمام ثبت نام، در بخش جستجو کلمه Bussiness Card را وارد کنید تا نمونه های پیش فرض را مشاهده کنید. در این مرحله تنها کافی است تا اصلاحات جزئی را روی قالب مورد نظر خودتان انجام داده و آن را شخصی سازی کنید. در خاتمه، فایل را دریافت نموده و برای چاپ اقدام کنید.

2- Business Card Maker

نحوه کارکردن با وب سایت Busines Card Maker واقعاً آسان است؛ گویی که با Google Slides کار می کنید. این وب سایت نیز تعداد بی شماری از قالب های آماده از کارت ویزیت را به مخاطبان خود ارائه می نماید. تنها کافی است تا قالب مورد نظر خود را انتخاب کنید. برای ویرایش اطلاعات و بخش های مختلف هر کارت، تنها کافی است تا روی بخش مورد نظر کلیک کنید. به عنوان مثال، روی متن درج شده 2 مرتبه کلیک کنید تا ویرایشگر متن را مشاهده نموده و متن را تغییر دهید.

علاوه بر این، امکان اضافه کردن تصویر و یا لوگو شخصی خودتان به کارت های از پیش طراحی شده نیز وجود دارد. البته، بعضی از کارت ها محل قرارگیری لوگو را به صورت پیش فرض معین نموده اند و از این نظر کار شما آسان تر خواهد بود.

از آنجایی که استفاده از وب سایت Business Card Maker کاملاً رایگان است، شما می توانید فایل های نهایی را به راحتی و بدون هیچ گونه Watermark و در یکی از فرمت های JPG و یا PDF دانلود کنید.

3- Visme

وب سایت Visme یکی از محبوب ترین گزینه های برای افرادی است که قصد دارند کارت ویزیت را خودشان به صورت آنلاین طراحی نمایند. در این وب سایت نیز مجموعه ای غنی از طرح های آماده وجود دارد و از آن ها را می توانید برای کارت های ویزیت خودتان بهره ببرید. در میان تمام گزینه های این فهرست، مجموعه Visme جزو برترین گزینه ها بوده و طرح های حرفه ای و بسیار زیبایی را به صورت پیش فرض در اختیار کاربران قرار می دهد.

برخلاف 2 گزینه قبلی، استفاده از Visme کاملاً رایگان نیست. دسترسی به بعضی طرح های پیش فرض رایگان بوده، ولی دسترسی به بعضی دیگر از آن ها مستلزم پرداخت حق اشتراک است. طبیعی است که طرح های پیچیده و حرفه ای تر به شکل پولی ارائه شده اند. با این حال، گزینه های رایگان این فهرست نیز بسیار چشمگیر و زیبا هستند. با این حال، فایل نهایی را می توانید به صورت رایگان در قالب فرمت JPG دریافت کنید.

یکی از جذابیت های سایت Visme، پنل حرفه ای طراحی آن است. این پنل امکانات مختلفی را در اختیار افراد قرار می دهد تا با استفاده از آن به راحتی بتوانند تغییراتی عمده و اساسی در طرح های پیش فرض ایجاد نمایند. در میان امکانات این پنل طراحی می توان به امکان اصلاح رنگ بندی ها، تغییر فونت ها و دسترسی به طیف مناسبی از فونت های زیبا، امکان آپلود کردن لوگوی اختصاصی، اضافه کردن جداول و … اشاره نمود.

4- Canva

مجموعه Canva خاص ترین طرح ها و قالب های آماده را در اختیار کاربران قرار می دهد. اگر احتیاج دارید تا کارت ویزیت خود را خیلی سریع طراحی و آماده کنید و در عین حال کارتی بسیار زیبا و چشمگیر داشته باشید، Canva انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. سیستم طراحی کارت ها در Canva بسیار آسان و کاربرپسند است. اضافه کردن عناصر مختلف به تصویر تنها با استفاده از drag و drop مقدورخواهد بود. از آنجایی که تمام طرح ها و همه چیز در فضای ابری قرار گرفته است، نتیجه کار و طرح ها را به راحتی می توانید با دوستان و یا هم تیمی های خود به اشتراک بگذارید.

بنابراین، اگر بخشی از یک تیم بزرگ تر هستید، Canva انتخاب مناسبی برای انجام کارهای پروژه ای و تیمی خواهد بود. این وب سایت هزاران قالب پیش فرض را در اختیار کاربران قرار می دهد که امکان شخصی سازی آن ها وجود خواهد داشت. بعد از اینکه طرح را انتخاب کردید، می توان نوع آن را هم انتخاب کنید. به عنوان مثال، در ابتدا وارد دسته Business Cardها می شوید و سپس می توانید تنها طرح هایی را انتخاب کنید که زاویه دور آن ها گرد است. با این حال، در نظر داشته باشید که دسترسی به تمام این قالب ها رایگان نیست و برای انتخاب بعضی از آن ها باید اشتراک حرفه ای Canva را تهیه کنید. پس از انتخاب طرح و شخصی سازی آن ها، فایل خود را می توانید با کیفیت بالا و با یکی از فرمت های PDF، JPG و یا PNG دانلود کنید.

5- VistaCreate

VistaCreate را می توان یک پورتال سبک و ساده برای طراحی انواع طرح های گرافیکی دانست. طراحی کارت ویزیت در این پورتال به صورت رایگان امکان پذیراست. کاربران می توانند از میان طرح های موجود، یک گزینه را انتخاب نموده، تغییرات و شخصی سازی های لازم را انجام داده و سپس فایل نهایی خود را دریافت نمایند. تغییراتی که کاربران می توانند روی طرح اعمال نمایند شامل اضافه کردن نوشته، طرح، شکل، لوگو، عکس، تغییر رنگ ها و … می گردد.

برای طراحی کارت ویزیت با استفاده از این وب سایت احتیاجی نیست تا یک طراح گرافیکی حرفه ای باشید، چراکه VistaCreate امکان طراحی با استفاده از قابلیت drag-and-drop را در اختیار کاربران قرار می دهد. خیلی از کاربران که تجربه بیشتری در زمینه طراحی های گرافیکی دارند نیز از این ابزار برای طراحی خود استفاده می نمایند، چراکه ابزارهای مختلف در یک جا جمع آوری شده و استفاده از آن ها نیز بسیار آسان است.

یکی از امکانات جالب وب سایت VistaCreate این است که شما می توانید عناصر اختصاصی خود مانند فونت ها، لوگوها و پالت های رنگی را ذخیره نموده و در آینده مجدداً از آن ها بهره ببرید. ویرایشگر این پرتال دسترسی کاربران به مجموعه ای بسیار بزرگ از استایل ها، شکل ها و وکتورها و تصاویر استوک را امکان پذیر می سازد.

در خاتمه، شما می توانید فایل نهایی را در فرمت های محبوب PNG و یا JPG دریافت کنید. اگر قصد چاپ طرح را داشته باشید، امکان دانلود طرح به صورت PDF نیز امکان پذیر است.

منابع: makeuseof و designhill

منبع: دیجیکالا مگ

به "معرفی 5 وب سایت برای طراحی آنلاین کارت ویزیت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی 5 وب سایت برای طراحی آنلاین کارت ویزیت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید