محله سنگ فرش منتشر شد

به گزارش وبلاگ بهابادی ؛ کتاب محله سنگ فرش اثر سیدمحمدهادی طباطبایی توسط نشر معارف منتشر شد.

محله سنگ فرش منتشر شد

محسن به همراه خانواده اش در حوالی یزد در محله ای متروک و پر رمز و راز خانه ای مخروبه می خرند. فروشنده بلا فاصله بعد از معامله با قیمتی پایین از آن ها جدا و ناپیدا می گردد. صفر یکی از اهالی آن منطقه که عقب افتادگی ذهنی دارد اغلب در آنجا سرگردان است. هنوز چند روز از آمدن محسن و خانواده اش در این محله نگذشته که زنش مورد تعرض قرار می گیرد. محسن زنش را بی هوش پیدا می نماید همزمان صفر را می بیند که خون آلود از آنجا می گذرد و می رود سفر از آن پس ناپدید می گردد و ...

رمان محله سنگفرش اولین اثر سیدمحمدهادی طباطبائی است که به موضوع جنجال برانگیز شیادی و کلاهبرداری می پردازد. نویسنده با قلمی روان و سلیس، داستانی جذاب و پر کشمکش را روایت می نماید و مخاطب تا انتها کتاب همراه می نماید.

در این کتاب می خوانیم:

هوا داشت روشن می شد. پارچه ای روی زمین افتاده بود. خیره شدم. پارچه ای خاکستری با گل های ریز عنابی، همان پارچه ای بود که صفر درون بقچه اش می گذاشت. نمی دانستم آن جا چه می نماید. به ذهنم رسید برگردم پیش پیرمرد و با هم سراغش برویم. نگاهم به پارچه دوخته شد. کفش های زنانة قهوه ای از زیر پارچه بیرون بود. کفش های زهره!

این کتاب در 123 صفحه و با قیمت 20 هزار تومان در فروشگاه های پاتوق کتاب و کتاب فروشی های جبهه فرهنگی انقلاب در دسترس مخاطبین است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "محله سنگ فرش منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محله سنگ فرش منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید