فرودگاه دبی و افتتاح یک سالن تازه برای بچه هایی که تنها سفر می نمایند

به گزارش وبلاگ بهابادی، کارت اعتباری یا موقعیت ایرلاین هیچ کدام باعث نمی گردد که بتوانید وارد سالن نو فرودگاه بین المللی دبی شوید. این فضای نو مخصوص بچه هایی است که بدون همراه سفر می نمایند.

فرودگاه دبی و افتتاح یک سالن تازه برای بچه هایی که تنها سفر می نمایند

کارت اعتباری یا موقعیت ایرلاین هیچ کدام باعث نمی گردد که بتوانید وارد سالن نو فرودگاه بین المللی دبی شوید. این فضای نو که به وسیله فردگاه افتتاح شده است اختصاصا برای بچه هایی است که بدون همراه سفر می نمایند. این فرودگاه کوشش می نماید تا سفر را برای بچه هایی که همراه ندارند، لذت بخش تر کند.

این سالن نو طراحی بچگانه دارد، دکوراسیون رنگارنگ، سیستم های مختلف بازی و تفریح و بازی هایی که بچه ها را در سفر سرگرم نگه می دارد در این قسمت از فرودگاه در نظر گرفته شده است.

این سالن نو فرودگاه به وسیله ارائه دهنده خدمات فرودگاهی مستقر در دبی یعنی Dnata اداره می گردد. این شرکت قبلا هم در دو فرودگاه دبی بچه ها بدون همراه را مشایعت می کرد و اکنون 70 نفر را استخدام نموده است تا مسافران کوچک را برای ورود و خروج از دروازه های DXB همراهی کند.

این شرکت اعلام نموده است که تعداد بچه هایی که اکنون بدون همراه به وسیله DXB سفر می نمایند از پنج سال گذشته بیشتر شده است. در سال گذشته بیش از 8 هزار کودک به وسیله این فرودگاه سفر نموده اند.

اتاق های مشابه برای بچه هایی که همراه ندارند در سایر فرودگاه های سراسر جهان وجود دارد. لوفتهانزا در مونیخ و فرانکفورت و هواپیمایی امارات نیز قبلا اتاقی برای این منظور در DXB داشته است. سالن نو Dnata از اتاق های مشابه، متمایزتر است چون فقط وابسته به یک هواپیمایی نیست و برای همه بچه هایی است که به وسیله این فرودگاه و بیش از 120 هواپیمایی سفر می نمایند.

سالن نو 24 ساعته فعالیت می نماید و در ترمینال شماره یک فرودگاه بین المللی دبی قرار گرفته است.

اگر در پی خرید بلیط هواپیما هستید، می توانید به وسیله موتور جست وجوی پرواز وبلاگ بهابادی، مقرون به صرفه ترین بلیط هواپیما به مقصد مورد نظرتان را یافته و از فروشنده های معتبر بخرید.

منبع: کجارو / thepointsguy.com

به "فرودگاه دبی و افتتاح یک سالن تازه برای بچه هایی که تنها سفر می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرودگاه دبی و افتتاح یک سالن تازه برای بچه هایی که تنها سفر می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید