فال روزانه آدینه 9 آذر 1397

به گزارش وبلاگ بهابادی، فال روزانه 9 آذر 1397؛ روز جدیدی برای شما شروع شده است. اگر می خواهید بدانید فال روزانه شما چیست و چه اتفاقاتی برای شما می افتد، پیش بینی های ماه تولد خود را بخوانید.

فال روزانه آدینه 9 آذر 1397

فال روزانه آدینه 9 آذر 1397

وبلاگ بهابادی | سرویس سرگرمی - آذر ماهی عزیز تولدت مبارک. شما در نهمین روز از نهمین ماه سال متولد شده اید. روزی که پیشینیان ما در آن جشن آذرگان را برگزار می کردند. حافظه بسیار قوی، سخاوتمندی و خلاق بودن از ویژگی های شاخص شماست. شما به راحتی می توانید با این خصوصیات عالی همه مسائل و مسائل اطرافتان را کنترل کنید. مراقب باشید که دچار دورویی و خودخواهی نشوید چرا که این ویژگی ها همچون آفتی هستند که می توانند مزرعه ای را نابود نمایند. سال جاری سال پولی شما خواهد بود، درآمدتان افزایش می یابد ولی با سهل انگاری و عدم مدیریت، این پول های بادآورده را از دست خواهید داد. اگر همه اوضاع به خوبی پیش رود احتمال سفر خارجی در انتهای سال چندان دور از ذهن نخواهد بود.

فروردین

از وسایل قدیمی و بی مصرف دل کنده و یک بار برای همواره آن ها را کنار گذارید. هراس نداشته باشید و خودتان را برای روبرو شدن با وسایل و یا جهتهای جدید آماده کنید. آنقدر انرژی و انگیزه دارید که می توانید در طول یک روز همه چیز را زیر و رو کنید. اگر در خانه باشید دکوراسیون خانه را تغییر می دهید و اگر در محل کار باشید ایده های نو و خلاقی را پیشنهاد خواهید داد. خود را دست کم نگیرید.

اردیبهشت

امروز یکی پس از دیگری خبرهای غیر منتظره ای را دریافت می کنید. شما بایستی در حد توان خود با این تغییرات سازگار شوید. نداشتن اطلاعات کافی و موضوعات پر ابهام در اطرافتان شما را عصبی نموده است. البته شما قوی تر از آن هستید که با این مسائل دستپاچه شوید. خونسردی خود را حفظ نموده و مصمم تر از قبل مسائلتان را حل کنید. در هر صورت توجه داشته باشید که واکنش هایتان از روی ترس و وحشت نباشند و پیش از هر اقدامی کمی به خودتان وقت بدهید تا بتوانید قبل از دریافت تصمیم های مهم خود را با شرایط وفق بدهید.

خرداد

حصاری که دور خود کشیده اید را بردارید. این محدودیت ها فقط شما را از اهدافتان دور خواهند کرد. امروز قدم های اندکی برای رسیدن به رویاهایتان مانده است. در صورتی که بتوانید در برابر تغییرات سریعی که در حال اجرا است واکنش صحیحی نشان دهید شرایط بر وفق مرادتان خواهد شد. حرکتی عجولانه انجام ندهید و قبل از هر کاری خوب فکر کنید شاید کوچکترین حرکت اشتباهی باعث منحرف شدن شما از جهت اصلی شود.

تیر

امروز اوضاع آنگونه که باب میل شماست پیش نمی رود. تقریبا کنترل شرایط از دستتان خارج شده و تصور می کنید که کنار کشیدن بهترین راه چاره ممکن است در صورتیکه شما بایستی تمام کوشش خود را برای بهبود اوضاع به کار گیرید. در زمینه روابط عاطفی و عاشقانه امروز روز نسبتا خوبی است. تا جایی که امکان دارد از این موقعیت ایجاد شده بهره ببرید ولی مراقب باشید که پا فراتر از حد و مرزهای خود نگذارید.

مرداد

فرصت انجام رویاهایی را در گذشته به خاطر مسئولیت هایتان از دست داده اید. امروز غرق در این افکار شده و افسوس زمان از دست رفته را می خورید. خودتان هم می دانید که فکر به این فرصت ها جز تلف کردن انرژیتان ماحصلی ندارد. بنابراین فقط تمرکزتان را برای پیشرفت جهت پیش رو به کار گیرید. از ریسک کردن هراس نداشته باشید، گاهی بایستی برای بدست آوردن هدفی والا خطر کرد. این خطر کردن می تواند در تعالی روح و روانتان بسیار تاثیر گذار باشد.

شهریور

امروز با تمرکز بسیار و برنامه ریزی دقیق در حال رسیدگی به کارهایتان هستید و اصلا دوست ندارید که کسی مزاحم کارتان شود. شما فرد شکیبایی هستید ولی امروز از آن روزهایی است که حوصله هیچکس را ندارید. اولین قدمی که بایستی بردارید این است که آرامش درونی خود را به دست بیاورید و این موضوع از هر چیز دیگری مهم تر است. همین که بتوانید آرامشتان را باز بیابید خواهید توانست کنترل اوضاع را خیلی سریعتر از آنچه خودتان انتظار دارید دوباره در دست بگیرید. خودتان را برای یک آخر هفته آرام آماده کنید تا انرژیتان را دوباره بازیابی کنید.

مهر

هفته بسیار پر مشغله ای را داشته اید، بهتر است کمی به خود استراحت داده و از فرصت های پیش آمده نهایت استفاده را انجام دهید. حتی اگر به زور هم از رختخواب بلند شوید بعید است که بتوانید کار زیادی را در طول روز انجام دهید. زمانی که از لحاظ جسمی خالی از انرژی باشید قطعا از نظر فکر نیز نمی توانید کاری را پیش ببرید. بنابراین زمان ریکاوری و بازیابیتان فرا رسیده است. بی فایده برای انجام کاری به خود فشار نیاورید.

آبان

اوضاع زندگی روبه راه نیست و دلتان می خواهد که همه چیز به روال سابقش باز شود. دقت داشته باشید که هیچ چیز خود به خود تغییر نخواهد کرد و این شمایید که باید زمام امور را در دست بگیرید. جهت زندگیتان را خودتان بایستی معین کنید. پس هر چه سریعتر دست به کار شوید و در مسائل مهم زندگیتان تصمیم گیر باشید. اگر بخواهید ایده هایی که در سر دارید را عملی کنید امروز سرتان حسابی شلوغ خواهد بود و وقت زیادی را باید به دنبال کردن اهداف خود اختصاص دهید.

آذر

مدت هاست که دلتان می خواهد در زمینه اقتصادی به پیشرفت قابل توجهی دست یابید. اما بهتر است که عجولانه عمل نکنید و تا جایی که ممکن است تصمیم گیری را به تعویق بیندازید. البته این را هم در ذهن داشته باشید که هنوز به آن توانایی های اقتصادی نرسیده اید که دست به کارهای پر ریسک بزنید. به هیچ عنوان فکر نکنید که سپردن کارها به قضا و قدر باعث پیشرفتتان می شود، این تصور به جای بال برای پرواز شما را در ورطه سقوط می کشاند.

دی

شما به طور ذاتی میل زیادی به حرکت رو به بالا دارید. تمام توان خود را به کار می گیرید تا در اوج باشید. همه اطرافیان شما را به فردی می شناسند که اگر تصمیمی می گیرد تا زمانی که به آن نرسد دست از کار نخواهد کشید. اما امروز انگیزه کافی برای انجام هیچ کاری را ندارید. حتی بهترین استراتژی های جهان هم نمی توانند باعث حرکت شما شوند. شاید وقت آن رسیده باشد که یکبار دیگر به طور جدی به هدف خود در زندگی فکر کنید.

بهمن

اینکه اول صبحتان را با نگرانی شروع نموده اید دلیل بر آن نیست که تمام روز را اینگونه سپری خواهید کرد. شما آنقدر توانایی دارید که روح آشفته تان را به آرامشی نسبی برسانید. اگر می خواهید از این شرایط رهایی یابید همین حالا دست به کار شوید. نفس عمیقی بکشید و افکار مزاحم را از ذهن و جانتان پاک کنید. امروز حتما ساعتی را برای بازگرداندن آرامشتان کنار گذارید. زمانی که آرامش نداشتید باشید هیچ کاری را نمی توانید آنطور که دلتان می خواهد انجام دهید.

اسفند

امروز دلتان می خواهد که در عالم خیالتان غرق شوید. بال در بیاورید و در آسمان بی انتهای تصوراتتان به پرواز درآیید. البته که غرق شدن در این افکار می تواند ایده های خلاقانه و نویی را جلوی پای شما قرار دهد ولی نباید از منطق و حل مسائل به روش های عقلانی هم غافل شد. امروز مسئله ای عاطفی برای شما پیش خواهد آمد که باعث تلف شدن انرژیتان می شود، نگران نباشید به زودی آن را حل خواهید کرد و بقیه روز را به علایقتان خواهید پرداخت.

منبع: setare.com

به "فال روزانه آدینه 9 آذر 1397" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فال روزانه آدینه 9 آذر 1397"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید