شرکت رجا: هزینه های استرداد بلیت قطار های رجا پرداخت می گردد

به گزارش وبلاگ بهابادی، شرکت حمل و نقل ریلی رجا اظهار داشت کلیه هزینه های استرداد بلیت قطارهایش را پرداخت می نماید.

شرکت رجا: هزینه های استرداد بلیت قطار های رجا پرداخت می گردد

به گزارش گروه گروه مالی وبلاگ بهابادی، به نقل از وزارت راه و شهرسازی، شرکت حمل و نقل ریلی رجا برای پرداخت هزینه استرداد بلیت قطارها تفاوتی در نحوه خرید بلیت توسط هموطنان به روش های مختلف وب سرویس ها و اپلیکیش ها نمایندگی های فروش و تلفنی به وسیله سامانه 1539 وجود ندارد.

مسافرانی که اقدام به استرداد بلیت های خود به وسیله وب سرویس ها و اپلیکیشن ها، به صورت غیر حضوری می نمایند، نگرانی برای پرداخت هزینه مربوطه نداشته باشند.

افرادی هم که از ایستگاه های راه آهن اقدام به خریداری بلیت قطارهای رجا نموده اند، می تونند با مراجعه به ایستگاه ها، بلیت هایشان را استرداد نموده و وجه خود را دریافت نمایند.

لازم به ذکر است، هموطنانی که تا قبل از سوم اسفند 1398 اقدام به خریداری بلیت قطارهای این شرکت نموده اند یا قطارهایشان کنسل شده است، مبلغ بلیت هایشان بدون کسر هزینه پرداخت می گردد و برای این منظور تا 29 اسفند 1398 وقت دارند تا بلیت هایشان را استرداد نمایند.

لازم به ذکر است برای استرداد بلیت ها، داشتن لاشه بلیت یا شماره سریال بلیت ها همچنین نام و نام خانوادگی افرادی که بلیت به نامشان صار شده با کارت شناسایی معتبر آنان لازم و لازم است.

شرکت حمل و نقل ریلی رجا بعد از شیوع ویروس کرونا به کشور، همه روزه اقدامات متعددی را برای بهداشتی کردن و ایمن کردن قطارها برای سفر هموطنان با قطارهای رجا به عمل آورده که از آن جمله می توان به مه پاشی و ضد عفونی کردن تمامی نقاط تماس در بیرون و درون قطارها، استفاده از ظروف یک بار مصرف برای پذیرایی از مسافران، استفاده از کترینگ با استاندارد بالا در صنعت هوایی کشور برای تأمین غذای مسافران، استفاده از ماسک و دستکش توسط مأموران قطارها، کنترل های قبل از سیر مأموران قطارها با دستگاه های تب سنج اشاره نمود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "شرکت رجا: هزینه های استرداد بلیت قطار های رجا پرداخت می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت رجا: هزینه های استرداد بلیت قطار های رجا پرداخت می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید