شرکت بیش از 2 هزار کودک و نوجوان خراسان شمالی در کلاس های اوقات فراغت کانون پرورش فکری

به گزارش وبلاگ بهابادی، فرهاد آقا بیگی در مصاحبه با خبرنگار خبرنگاران در بجنورد اظهار کرد: کارگاه های برگزار شده در مراکز با موضوعات متنوع باعث جذب بچه ها و نوجوانان به حضور در این کلاس ها در ایام تابستان شده است.

شرکت بیش از 2 هزار کودک و نوجوان خراسان شمالی در کلاس های اوقات فراغت کانون پرورش فکری

وی با اشاره به برگزاری این کارگاه ها در 9 شهرستان استان خراسان شمالی گفت: شهرستان بجنورد بیشترین مشارکت ها را در این تابستان از آن خود نموده است.

آقا بیگی خاطر نشان کرد: این کارگاه ها در بخش های مختلف از خوشنویسی، کاغذ و تا، نوشتن خلاق، نقاشی، هوش مصنوعی، نجوم، رباتیک، آزمایش های علمی، نمایش عروسکی، ساخت عروسک، شعر، قصه گویی، فرزندپروری، مهارت های زندگی، سفال گری، طراحی، نقاشی و کاردستی خلاق است.

وی توضیح داد: در کلاس های اوقات فراغت سال جاری 2 کارگاه غیرحضوری در رشته های گویندگی و اسطوره ها برای بچه ها و نوجوانان این استان فعال است.

وی با بیان اینکه در مجموع 10 مرکز ثابت در استان فعال است که در هر یک به طور میانگین 12 کارگاه آموزشی دائر است؛ خاطر نشان کرد: در کلاس های اوقات فراغت سال جاری 2 کارگاه غیرحضوری در رشته های گویندگی و اسطوره ها برای بچه ها و نوجوانان این استان فعال است.

آقابیگی در خاتمه با اشاره به تعداد اعضای کانون گفت: تا کنون 4767 کودک و نوجوان در مراکز ثابت و سیار عضو و خراسان شمالی دارای 20 مرکز کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان شامل 10 مرکز ثابت و 10 مرکز سیار دارد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "شرکت بیش از 2 هزار کودک و نوجوان خراسان شمالی در کلاس های اوقات فراغت کانون پرورش فکری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت بیش از 2 هزار کودک و نوجوان خراسان شمالی در کلاس های اوقات فراغت کانون پرورش فکری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید