روزانه 12 هزار مرسوله به وسیله پست اردبیل جابه جا می گردد

به گزارش وبلاگ بهابادی، خبرنگاران/اردبیل مدیرکل پست استان اردبیل گفت: پست استان با بهره گیری از تمام ظرفیت ها و کوشش شبانه روزی همکاران حتی در ایام تعطیلات روزانه به طور میانه 12 هزار مرسوله را جابه جا می نماید.

روزانه 12 هزار مرسوله به وسیله پست اردبیل جابه جا می گردد

محمد جوادی در گفت وگو با وبلاگ بهابادی اظهار کرد: این رقم در سال گذشته حدود 10 هزار مرسوله بوده است و بر همین اساس در 6 ماه دوم سال گذشته تعداد مرسولات جابه جا شده به وسیله پست استان اعم از مرسولات وارده و صادره حدود یک میلیون و 434 هزار و 750 مرسوله بوده ولی در سال 1400 با حدود 20 درصد افزایش به رقم یک میلیون و 753 هزار و 900 مرسوله افزایش یافته است.

وی افزود: جهت پوشش عملیات تجزیه و مبادله و توزیع این حجم از عملیات ناوگان حمل ونقل پست استان از نظر تعداد و ظرفیت خودروها افزایش و توسعه پیدا نموده است.

مدیرکل پست استان اردبیل افزود: در این راستا از توان بخشی خصوصی برای حمل ونقل و توزیع مرسولات استفاده شده و تعداد خطوط برون استانی افزایش یافته و خط مستقیم اردبیل - رشت و برعکس راه اندازی شده است و هم تعداد موزعین پست استان افزایش یافته است.

جوادی با بیان اینکه آغاز ویروس کرونا و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی و اعمال محدودیت های وزارت بهداشت و درمان و ستاد پیشگیری از کرونا باعث شده که بیشتر شهروندان قسمتی از خریدهای خود را به صورت اینترنتی سفارش دهند، ادامه داد: در این شرایط با افزایش تعداد فروشگاه های اینترنتی و توسعه کسب وکارهای اینترنتی، تعداد و حجم بسته های خرید اینترنتی افزایش چشمگیر یافته و در این راستا ادارات پست استان با حجم بزرگ بسته ها و امانات روبه رو شده است.

عضو شورای اداری استان اردبیل افزود: دریافت کالاها از فروشگاه مبدأ و توزیع خانه به خانه آنها به وسیله موزعین پست یاری شایانی به قطع زنجیره ویروس کرونا انجام پذیرفته است درحالی که درگذشته حجم غالب محمولات پستی را پاکات و مرسولات کاغذی شامل می شد و با آغاز ویروس کرونا تغییر ماهیت شده و حجم و تعداد انبوه مرسولات پست را بسته و امانت تشکیل می دهد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "روزانه 12 هزار مرسوله به وسیله پست اردبیل جابه جا می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روزانه 12 هزار مرسوله به وسیله پست اردبیل جابه جا می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید