رادیو اربعین یک موکب رسانه ای است

به گزارش وبلاگ بهابادی، معاون صدای جمهوری اسلامی ایران گفت: رادیو اربعین نقش مهمی در اتصال معنوی مردم با مسئله پیاده روی اربعین داشته است.

رادیو اربعین یک موکب رسانه ای است

به گزارش وبلاگ بهابادی از روابط عمومی رادیو اربعین، حمید شاه آبادی در تبادل نظر با رادیو اربعین اظهار کرد: سال جاری شاهد فعالیت رادیو اربعین در ششمین سال متوالی هستیم، صدایی آشنا که با کوشش جمعی دست اندرکاران رسانه ملی حاضر شده است.

وی اضافه کرد: چند بار این توفیق را داشتم که با پای پیاده راهی کربلا شوم و سال جاری هم مانند خیلی ها جزو جا مانده هاییم؛ انتظار برای رسیدن ایام اربعین برای کسانی که این جهت را یک بار طی نموده اند و در قطعه ای از بهشت راه رفته اند بسیار زیباست و اینجاست که صندلی رادیو اربعین را به ویژه در چنین شرایطی بهتر درک می کنیم.

معاون صدای جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه کوشش شده است هر ساله بر صندلی و وزن رادیو اربعین در بین دیگر شبکه ها اضافه نموده گردد، گفت: این رادیو نقش مهمی در اتصال معنوی مردم با مسئله پیاده روی اربعین داشته است هر چند دل های پاک بی واسطه متصل می شوند اما تاثیر رادیو اربعین را هم نمی توان انکار کرد.

وی ادامه داد: تدابیر مهمی برای تداوم فعالیت رادیو اربعین اندیشیده شده است، رویکرد این رادیو در سال گذشته بیشتر جنبه اطلاع رسانی و تعمیق روحیه حماسی داشت چرا که سه میلیون ایرانی در جهت نجف تا کربلا بودند ولی سال جاری چنین شرایطی را نداریم بنابراین باید با هنرمندی تمام، این حافظه زیبای تاریخی را با استفاده از زبان صوت یادآوری کنیم؛ روینمودها تغییر نموده و نگاهی معرفتی و حماسی تر جایگزین آن شدهاست.

شاه آبادی با اشاره به پویش زیارت از منزل که به عنوان تاکید رهبر معظم انقلاب راه اندازی شده است اعلام نمود: کوشش می کنیم بستر این امر را به خوبی فراهم کنیم؛ رادیو اربعین در واقع بار دیگر متولد شده و جهتی متفاوت را در پیش گرفته است البته از گنجینه داشته های قبلی هم به خوبی استفاده خواهد نمود.

معاون صدای جمهوری اسلامی ایران عنوان نمود: رادیو اربعین یک موکب رسانه ای است بنابراین در کنار شنیدن، دیدن آن هم لذت بخش است و بر این اساس پخش تصویری و 24 ساعته رادیو اربعین که یک تجربه پیروز بود، راه اندازی شد.

وی اضافه کرد: روز اربعین، ساعت 10 برای قرائت زیارت اربعین آماده می شویم و از همه مردم هم می خواهیم برای برطرف کشور از گرفتاری ها به ویژه شیوع کرونا دعا نمایند و بهترین ها را برای این مرز و بوم از خداوند بخواهند.

منبع: جام جم آنلاین

به "رادیو اربعین یک موکب رسانه ای است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رادیو اربعین یک موکب رسانه ای است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید