درویش تکلیف بیرانوند را معین کرد ، نباید حرکت بدش را بپوشانیم

به گزارش وبلاگ بهابادی، رضا درویش می گوید دلش نمی خواهد با قرارداد بیشتر از سقف بستن با یک بازیکن در حق دیگر نفرات اجحاف کند.

درویش تکلیف بیرانوند را معین کرد ، نباید حرکت بدش را بپوشانیم

به گزارش وبلاگ بهابادی، خروج عجیب رضا درویش از جلسه روز گذشته پرسپولیس حسابی خبرساز شد اما او امروز رویه متفاوتی را پیش گرفت و در حالی که میان طرفداران محاصره شده بود جوابگوی آنها در زمینه های مختلف بود.

بیرانوند سرمایه است ولی بدی هایش را نمی پوشانیم

بیرانوند واقعا یک سرمایه ای است و حالا تحت یک جو و هوایی که برایش درست نموده اند این تصمیم را گرفته و ما نباید سرمایه های مان را دور بریزیم. نباید یادمان برود که ایشان برای ما افتخار آورده اما نباید حرکت بدش را هم بپوشانیم. هرچیزی جای خودش ولی شما یقین بدان که پرسپولیس همواره پرسپولیس می ماند. این چرخ بدون اینکه چیزی جلودارش باشد به کارش ادامه می دهد.

نمی خواهم در حق دیگر بازیکنان اجحاف کنم

ما سال جاری در لیگ قهرمانان هستیم و نباید با جو و سر و صدا بگوییم چرا این نمی آید و آن را نمی گیرید. شما شک نکنید که هیچکس میزان ما دلش برای پرسپولیس نمی سوزد. ما سال جاری تصمیم داریم ثابت کنیم اگر تیم های آسیایی بازیکنان 200، 300 میلیون یورویی می گیرد ما تسلیم نمی شویم. باید همراه باشیم که تیم یکی گردد. اگر می گویید فلان بازیکن بیاید و من می گویم می خواهم سقف را رعایت کنم به این خاطر است که نمی خواهم به دیگر بازیکنان اجحاف کنم. ما دنبال بازیکنان خوبی هستیم.

هرکس سازمان لیگ برود می تواند فسخ کند

بیرانوند جایی نمی تواند برود. ما یا باید بر اساس قانون حرف بزنیم یا احساس. قانون برای فرد یک ابعادی را قائل شده است. ما در طی فصل بالای 90درصد پرداختی داشتیم ولی هرکس برود سازمان لیگ به او فسخش را می دهند و تبعاتش به عهده بازیکن است. سازمان لیگ نامه به باشگاه می دهد و باشگاه مدارکش را همراه با قرارداد می دهد و طبق قراردادها هیچ بندی وجود ندارد که در کمیته مشخص شرایط حق را به بازیکن بدهد.

من گفتم با امیدها هم شده تمرین آغاز گردد

من دو ساعت آخر جلسه حالم خراب بود و بیمارستان رفتم. آقا یحیی نقطه نظراتی داشتند ولی من نظرم این بود که تمرینات را آغاز کنیم. ایشان می گفت شاید جالب نباشد تمرینات را با نفرات کم آغاز کنیم ولی من گفتم عیبی ندارد و امیدهای مان هستند. ما باید افکارمان سوی این برود که ما پرسپولیس خوب را کِی می بینیم نه اینکه یک بازیکن چرا نیامد.

نمی توانیم 25 کاپیتان را روی نیمکت بنشانیم!

آقای باقری قرارداد ندارد. تا پارسال آقای حسینی نمی توانست روی نیمکت بنشیند ولی سال جاری با توجه به اینکه ایشان کارت مربیگری دارد نظر این بود که از ایشان استفاده کنیم و از آقای باقری جای دیگر استفاده گردد. اگر ما بنا باشد که همه کاپیتان های بازنشسته مان را روی نیمکت بیاوریم، مثلا همین فصل که تمام گردد دو تا از کاپیتان های مان بازنشسته می شوند و باید 25 بازیکن داشته باشیم!

منبع: همشهری آنلاین

به "درویش تکلیف بیرانوند را معین کرد ، نباید حرکت بدش را بپوشانیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درویش تکلیف بیرانوند را معین کرد ، نباید حرکت بدش را بپوشانیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید