خبرنگاران پویش عشق دوچرخه سواران تهرانی در ایام سوگواری اهل بیت(ع)

به گزارش وبلاگ بهابادی، تهران-خبرنگاران- شهرداری تهران در ایام ماه محرم و صفر اقدام به برگزاری پویش سفر عشق کرده است دوچرخه سواران بالای 14 سال می توانند با نصب اپلیکیشن دوچرخه در این پویش شرکت کنند.

خبرنگاران پویش عشق دوچرخه سواران تهرانی در ایام سوگواری اهل بیت(ع)

به گزارش وبلاگ بهابادی بر اساس اعلام روز سه شنبه شهرداری تهران، شهروندان در این کمپین می بایست مسافت 960 کیلومتر (معادل مسافت تهران تا حرم امام حسین (ع)) را در محدوده شهر تهران از روز عاشورا تا اربعین حسینی با دوچرخه طی کنند. هر دوچرخه سوار با حضور در این پویش موجب کاهش تولید دی اکسید کربن به میزان 210 (g/km) و صرفه جویی در مصرف سوخت به میزان 70 لیتر خواهد شد.

هدف از برگزاری این پویش بزرگداشت مقام شهدای کربلا است. در پایان این کمپین به 10 نفر از کاربرانی که مسافت مذکور را طی کرده باشند، به قید قرعه، کمک هزینه سفر کربلا اهدا خواهد شد.

گفتنی است از مهمترین ویژگی های نرم افزار موبایلی دوچرخه، انواع مسیریابی ، امکان به اشتراک گذاری مسیرها و ارسال تصاویر در شبکه اجتماعی اپلیکیشن، مشاهده نزدیکترین ایستگاه های دوچرخه اشتراکی، فروشگاه ها، پارکینگ های مسقف و تعمیرگاه های دوچرخه است. علاقمندان می توانند برای نصب این اپلیکیشن به نشانی bike.tehran.ir مراجعه کنند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران پویش عشق دوچرخه سواران تهرانی در ایام سوگواری اهل بیت(ع)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پویش عشق دوچرخه سواران تهرانی در ایام سوگواری اهل بیت(ع)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید