جشنواره عکس موبایلی طهران از نگاه تهران برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ بهابادی، حسین هوشیار با بیان آنکه این جشنواره با مشارکت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران و در حاشیه جشنواره تابستانه طهران در قصر برگزار می گردد هدف اصلی این جشنواره را تشویق و ترغیب همشهریان به داشته های فرهنگی و لزوم حفظ و معرفی آن مطرح نمود.

جشنواره عکس موبایلی طهران از نگاه تهران برگزار می گردد

وی آشنایی بیشتر شهروندان با میراث فرهنگی و معنوی پایتخت را تقویت حس تعلق مکانی به فضاهای تاریخی و لزوم حفظ آن دانست.

مدیر باغ موزه قصر گفت: مستندسازی از میراث معنوی پایخت در واقع هویت سازی است. زیرا بسیاری از آداب و رسوم در تهران در حال کمرنگ شدن است اما ثبت و معرفی آنها می تواند موجب احیای مجدد آن گردد. استفاده از تلفن همراه در شبکه های اجتماعی تاثیرات فرهنگی بسیاری را بین اقشار جامعه ایفاد می نماید، که باید از این قابلیت رسانه ای به عنوان ابزاری برای خلاقیت در معرفی ظرفیت های تاریخی، فرهنگی و طبیعی بهره برد.

وی گفت : علاقه مندان تا خاتمه شهریور ماه فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره به نشانی WWW.qasr.ir ارسال نمایند تا همزمان با 5 مهر روز جهانی گردشگری ضمن نمایش آثار برگزیده در گالری باغ موزه قصر به 30 نفر از همشهریانی که عکس آنها مورد پذیرش هیئت داوری قرار گرفته باشد جوایز دو میلیون ریالی اهدا گردد.

هوشیار بیان نمود : تمامی کاربران تلفن همراه بدون هیچ گونه محدودیتی و تنها با شرط داشتن گوشی با قابلیت عکاسی می توانند آثار خود را دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند و عکس برداری با هر نوع دوربین عکاسی (حرفه ای یا کامپکت) مجاز نیست.

منبع: خبرگزاری مهر

به "جشنواره عکس موبایلی طهران از نگاه تهران برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشنواره عکس موبایلی طهران از نگاه تهران برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید