تقدیر معاون وزیر بهداشت از کوشش کارکنان نظام سلامت در بحران ها

به گزارش وبلاگ بهابادی، معاون پرستاری وزارت بهداشت در پیامی از کوشش شبانه روزی کارکنان نظام سلامت به ویژه در بحران های سیل، زلزله و برف تقدیر کرد.

تقدیر معاون وزیر بهداشت از کوشش کارکنان نظام سلامت در بحران ها

به گزارش وبلاگ بهابادی، در متن پیغام دکتر مریم حضرتی آمده است: پرستاران، پزشکان و پیراپزشکان عزیز سرزمین پهناورم ایران، سلام می کنم به تک تک شما بزرگواران، سلامی از سر وفاداری، تعهد، عشق به انسانیت، سخاوت در مهر ورزیدن و کرامت در شور بخشیدن، که درک من از لطف حضور شما در تمام لحظات بحران ها، سیل، طوفان و اکنون برف بوده است. شما عزیزانی که اکنون حدود 72ساعت است که به دلیل بند آمدن راه ها در بعضی از استان های برف خیز، در مراکز درمانی، بیمارستان ها و اورژانس پیش بیمارستانی مانده اید و خللی در فرایند خدمت رسانی ایجاد نشده است، به راستی آنچه پرواز اندیشه هایمان را بر فراز سال ها و قرن ها ماندگار می نماید، همت عزیزانی است که در کمال صداقت و پشتکار، بهترین روزها و سال های عمر خود را صرف اعتلای مردم این مرز و بوم می کنند.

نتیجه تلاش و تلاش شما، درخت امیدی است که به بار می نشیند و نویدبخش آینده ای پرنشاط و زیباست. آرزوی من برای شما نهایت خیری است که خداوند در ذات آدمی نهاده است و آن تداوم مهرورزی تا روز نیک فرجامی است.

پیروز و پیروز باشید.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "تقدیر معاون وزیر بهداشت از کوشش کارکنان نظام سلامت در بحران ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقدیر معاون وزیر بهداشت از کوشش کارکنان نظام سلامت در بحران ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید