تخلفات رانندگی شبانه رصد می شود

به گزارش وبلاگ بهابادی، ترافیک محله های منطقه 2 به ویژه گشتزنی های بی هدف شبانه با نصب دوربین های هوشمند ثبت تخلف کاهش می یابد.

تخلفات رانندگی شبانه رصد می شود

وبلاگ بهابادی- زهرا کریمی: سرگرد امین رضا پناه رئیس اداره تصادفات و مهندسی ترافیک منطقه 2 پلیس راهور فاتب با بیان این خبر گفت: طرح نظارت هوشمند با هدف جلوگیری از گرههای ترافیکی و کاهش تخلف رانندگان وسایل نقلیه در منطقه اجرا میشود. در این طرح با استفاده از دوربینهای نظارت تصویری و کنترل معابر از طریق پیامک به راننده متخلف ابلاغ میشود. او افزود: اجرای طرح نظارت هوشمند در میدانهای صنعت، توحید، کاج و بهرود، فلکههای اول و دوم صادقیه، خیابانهای ستارخان، ایوان و سیمای ایران، بلوارهای فرحزاد و مرزداران و دیگر معابر شلوغ منطقه 2 با رضایت شهروندان در حال اجراست.

رئیس اداره تصادفات و مهندسی ترافیک منطقه 2 درباره ساماندهی شرایط خیابان دادمان و نظارت بر تجمعهای شبانه گفت: برخی از رانندگان متخلف با حضور در برخی خیابانها از ساعت 21 تا یک بامداد ضمن ایجاد مزاحمت برای اهالی اقدام به گشتزنیهای غیرهدفمند (دور دور) میکنند و با ارتکاب برخی تخلفات مثل سرعت غیرمجاز، انجام حرکات نمایشی، ایجاد صدای ناهنجار و هرج و مرج باعث نارضایتی شهروندان میشوند. با هدف برخورد با این ناهنجاریها اقدام به اجرای طرح برخورد با تخلفات شبانه در بلوار دادمان حد فاصل بلوار خوردین تا بلوار پاکنژاد کردهایم. برای اجرای این طرح با همکاری معاونت حملونقل و ترافیک شهرداری منطقه 2 سرعتکاه نصب شده و با رانندگان متخلف برخورد جدی میشود.

منبع: همشهری آنلاین

به "تخلفات رانندگی شبانه رصد می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخلفات رانندگی شبانه رصد می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید