انتقال نیمار به بارسلونا غیرممکن نیست

به گزارش وبلاگ بهابادی، اریک آبیدال مدیر ورزشی بارسلونا که بعد از اختلاف با لیونل مسی به شدت تحت فشار واقع شده است در یک اظهارنظر جنجالی دیگر می گوید بازگشت نیمار به بلوگرانا غیرممکن نیست.

انتقال نیمار به بارسلونا غیرممکن نیست

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ بهابادی، درحالیکه اوضاع بارسلونا امروز به شدت بحران زده است اظهارنظری منسوب به اریک آبیدال، مدیر ورزشی جنجالی این تیم بار دیگر در رسانه ها جنجالی شده است. با توجه به این صحبتهای منسوب به آبیدال به نظر می رسد بارسلونا واقعا میخواهد در تابستان آینده نیمار ستاره برزیلی پاری سن ژرمن را به نوکمپ منتقل کند.

اریک آبیدال که بعد از مصاحبه اش با روزنامه اسپورت و پاسخ مسی به او در این ساعات به شدت تحت فشار واقع شده است و گفته می گردد ممکن است از باشگاه اخراج گردد در یک اظهارنظر جنجالی دیگر گفته که بازگشت نیمار به بارسلونا غیرممکن نیست. او همچنین اعلام نموده که بارسلونا می تواند لائوتارو مارتینز مهاجم آرژانتینی اینتر را هم به خدمت بگیرد.

بر اساس گزارشها در اسپانیا به نظر می رسد بارسلونا سه سال بعد از آنکه نیمار را از دست داد حالا عزم خود را جزم کرد تا در تابستان آینده با مبلغی بیش از 200 میلیون یورو او را بار دیگر راهی کاتالونیا کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "انتقال نیمار به بارسلونا غیرممکن نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقال نیمار به بارسلونا غیرممکن نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید