پیروزی استقلال برابر شاهین در نیمه نخست

به گزارش وبلاگ بهابادی، تیم فوتبال استقلال توانست در نیمه نخست با یک گل از سد شاهین عبور کند.

پیروزی استقلال برابر شاهین در نیمه نخست

به گزارش وبلاگ بهابادی، دو تیم فوتبال استقلال و شاهین شهرداری بوشهر از ساعت 17:30 در استادیوم آزادی به مصاف هم رفتند که نیمه نخست این ملاقات با پیروزی یک بر صفر استقلال به انتها رسید تا آبی های پایتخت امیدوار به بازگشت به صدر باشند.

تک گل استقلال در این نیمه را آرش رضاوند در دقیقه 29 به ثمر رساند.

گزارش بازی

استقلال بازی را هجومی شروع کرد و تا دقیقه 15 فشار زیادی روی دروازه تیم شاهین ایجاد کرد. بهترین فرصت استقلال نصیب دیاباته شد که تعلل این بازیکن باعث از دست رفتن موقعیت شد.

بعد از این موقعیت، بازی کمی از آب و تاب افتاد تا دوباره از دقیقه 25 این آبی های پایتخت بودند که فشار خود به روی دروازه شاهین را از سر گرفتند. پایان این حملات در دقیقه 29 جواب داد و استقلال به گل رسید. اوت دستی بازیکنان استقلال به ریگی رسید و این بازیکن با حرکتی عرضی توپ را به روی دروازه ارسال کرد که ضربه سر ضرب رضاوند با عکس العمل دیدنی دروازه بان شاهین به تیردروازه برخورد کرد و برگشت داده شد اما دوباره رضاوند بود که پیروز شد در ریباند دروازه بوشهری ها را باز کند.

پس از این باز هم استقلال فرصت داشت که توسط وریا غفوری به گل برسد که تعلل کاپیتان آبی ها باعث شد پاس زیبای رضاوند به گل تبدیل نشود.

در سوی دیگر میدان هم شاهینی ها فرصت این را داشتند که بازی را به تساوی بکشانند اما ضربه سر مهاجم شاهین از بالای دروازه به بیرون رفت. پس از آن و در دقیقه 40 وریا غفوری باز هم فرصت باز کردن دروازه شاهین را داشت که شوت زیبای این بازیکن با واکنش دروازه بان شاهین، این توپ به کرنر رفت.

در نهایت نیمه اول این بازی با همان تک گل رضاوند به سود استقلال به انتها رسید.

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، محمد دانشگر، روزبه چشمی، عارف غلامی، وریا غفوری، هروویه میلیچ، علی کریمی، مسعود ریگی، آرش رضاوند، مهدی قائدی و دیاباته.

ترکیب شاهین: ماکسیما کویلیتایا، مرتضی غلامعلی تبار، لوکا گادرانی، بهرروز نوری فرد، سلمان بحرانی، بهمن سالاری، ابوذر صفر زاده، حسین مالکلی، دانیال مومنی، حسن نجفی و محمد صادق بارانی.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "پیروزی استقلال برابر شاهین در نیمه نخست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی استقلال برابر شاهین در نیمه نخست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید