موسوی: یکی از افراد نزدیک به باشگاه استقلال گفت استراماچونی را فراری می دهیم

به گزارش وبلاگ بهابادی، عضو مستعفی هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: از یکی از افراد مسئول در باشگاه استقلال، وویسی شنیدم که در آن می گفت استراماچونی را فراری اش می دهیم برود.

موسوی: یکی از افراد نزدیک به باشگاه استقلال گفت استراماچونی را فراری می دهیم

به گزارش ، شب گذشته عبدالرضا موسوی عضو مستعفی هیئت مدیره باشگاه استقلال در لایو اینستاگرام خود با آرش برهانی گفت و گوی طولانی و جذابی داشت.

یکی از موضوعات مورد بحث میان این 2 نفر، رفتن استراماچونی از ایران بود که موسوی معتقد بود برخی ها با رفتار خود باعث جدایی او از استقلال شدند. عضو مستعفی باشگاه استقلال در این باره گفت: آن موقع خیلی در جریان اخبار نبودم و تنها بازی ها را می دیدم و کیف می کردم، اما می توانم بگویم که در جریان رفتن او از ایران اتفاقاتی در پشت پرده رخ داده بود.

موسوی با تاکید بر اینکه برخی از افراد نزدیک به باشگاه باعث جدایی استراماچونی از استقلال شدند گفت: استراماچونی حتی پس از اولین بازی که استقلال باخت، در نشست خبری گفت شما می خواهید من را فراری بدهید، اما من در اینجا می مانم و به کارم ادامه می دهم. از یکی از افراد مسئول در باشگاه وویسی شنیدم که در آن می گفت استراماچونی را فراری اش می دهیم تا برود. خب وقتی چنین صحبتی مطرح می شود، حتما یک ترس یا منفعتی در آن بوده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "موسوی: یکی از افراد نزدیک به باشگاه استقلال گفت استراماچونی را فراری می دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موسوی: یکی از افراد نزدیک به باشگاه استقلال گفت استراماچونی را فراری می دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید