ماه مهربانی این بار میزبان 150 دختر روزه اولی در بوستان کوکب

به گزارش وبلاگ بهابادی، 150 دختر روزه اولی دیروز، 29فروردین، در جشنی که در قالب پویش ماه مهربانی به وسیله اداره امور بانوان منطقه9 برگزار گردید، شرکت کردند.

ماه مهربانی این بار میزبان 150 دختر روزه اولی در بوستان کوکب

به گزارش وبلاگ بهابادی، سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار منطقه 9 در این باره گفت: پویش ماه مهربانی در ایام ماه مبارک رمضان به منظور افزایش همدلی، نشاط معنوی دختران روزه اولی و خانواده هایشان در غرب مرکز برگزار گردید

وی اضافه نمود: به همین مناسبت150دختر روزه اولی روز سه شنبه 29فروردین ماه در بوستان کوکب واقع در جوار مرقد مطهر شهدای گمنام، از ساعت 16:30 در این جشن معنوی و روحانی شرکت کردند.

شهردار منطقه9 با بیان اینکه پویش ماه مهربانی با هدف معرفی ماه مبارک رمضان به عنوان ماهی شاد و خاطره انگیز برای روزه اولی ها و تقویت حس همدلی و محبت است، مطرح نمود: با اجرای پویش مذکور علاوه بر تقویت نگرش مثبت و سازنده به ماه مبارک رمضان، تجربه های یاری و نیکوکاری برای نوجوانان با موضوعات سفره افطار، نیایشگاه کوچک من، تقویم ماه مهربانی، فراغت و تفریح ثبت می گردد.

جشن روزه اولی های دختران منطقه9 برنامه ای مفرح و شاد فرهنگی بود که به همت اداره امور بانوان شهرداری منطقه9 و با همکاری متولیان حرم شهدای گمنام مهرآباد جنوبی در قالب استیج، تواشیح، مسابقه، پذیرایی و اهدای جوایز برگزار گردید.

منبع: همشهری آنلاین

به "ماه مهربانی این بار میزبان 150 دختر روزه اولی در بوستان کوکب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماه مهربانی این بار میزبان 150 دختر روزه اولی در بوستان کوکب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید