شبیه سازی طلوع و غروب خورشید با لامپ هوشمند شیائومی

به گزارش وبلاگ بهابادی، دیروز شیائومی گفت که به زودی محصول هوشمند تازهی برای تامین مالی جمعی در چین عرضه خواهد کرد. این شرکت لامپ هشدار هوشمند تازه MIJIA را در پلتفرم Xiaomi Mall فهرست خواهد کرد.

شبیه سازی طلوع و غروب خورشید با لامپ هوشمند شیائومی

به گزارش وبلاگ بهابادی، این لامپ هوشمند، می تواند چرخه طلوع و غروب خورشید را در تمام طول روز شبیه سازی کند و با طلوع خورشید روشن و با غروب آن خاموش شود. لامپ هوشمند تازه شیائومی با استفاده از طیف های لامپی تجربه ای شبیه به خورشید ارائه می دهد. به بیان ساده، این محصول هوشمند 198 چراغ LED آرایه ای را در خود جای داده است که 15 نوع نویز سفید و 10 نوع تنظیمات صحنه پویا دارد.

در هنگام غروب خورشید، این محصول می تواند با خاموش کردن تدریجی چراغ های لامپ و ایجاد نویز سفید، غروب خورشید را برای خوابی راحت شبیه سازی کند. در هنگام طلوع خورشید و حدود 30 دقیقه قبل از زنگ هشدار نیز لامپ هشدار هوشمند MIJIA فعال می شود تا با روشن شدن تدریجی چراغ ها، طلوع خورشید را شبیه سازی کند. این کار با تحریک بدن انسان، او را به طور طبیعی از خواب بیدار می کند و دیگر نیازی به بیدار شدن با صدای مزاحم زنگ نخواهد داشت.

این محصول علاوه بر اینکه به عنوان یک ساعت زنگ دار پیشرفته به سبک خورشید عمل می کند، می تواند برای کمک به تمرینات یوگا نیز استفاده شود. در حالت مدیتیشن این محصول، کاربران می توانند به طور منظم نفس های عمیق و هماهنگ با ریتم های نور بکشند. این حالت برای کمک به آرامش بدن و فکر کاربران طراحی شده است. لامپ هوشمند تازه شیائومی تنها 1.1 کیلوگرم وزن دارد و برای افرادی که از بی خوابی رنج می برند طراحی شده است. این محصول با قیمت اصلی 599 یوان (تقریبا 89 دلار آمریکا) و سرمایه گذاری جمعی 549 یوان (تقریباً 82 دلار آمریکا) برچسب گذاری شده است.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

به "شبیه سازی طلوع و غروب خورشید با لامپ هوشمند شیائومی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شبیه سازی طلوع و غروب خورشید با لامپ هوشمند شیائومی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید